×

جوان حقوقدان، پس از کشتن نامزدش فراری شد

جوان حقوقدان، پس از کشتن نامزدش فراری شد

جوان حقوقدان، پس از کشتن نامزدش فراری شد

جوان-حقوقدان،-پس-از-کشتن-نامزدش-فراری-شد وکیل 

جوان حقوقدان، پس از کشتن نامزدش فراری شد

گروه شوک-نیره خاکبازان: پلیس نیویورک در جست وجوی یک جوان فارغ التحصیل در رشته حقوق از دانشگاهی در کلمبیا است که پس از کشتن یک دختر دانشجو در آپارتمانش، پا به فرار گذاشته است.
جسد این دختر 27 ساله به نام دانیل توماس در حمام خانه نامزد فراری اش پیدا شده است.
به گفته پلیس، این جوان فراری که جیسون بون نام دارد، دختر دانشجو را به طرز فجیعی در حمام آپارتمانش به قتل رسانده و قبل از فرار در نامه ای به خاطر قتل نامزدش، از او عذرخواهی کرده است.
مدارک به دست آمده توسط پلیس نیویورک نشان می دهد جیسون فارغ التحصیل در رشته حقوق است که به عنوان کارمند، امور مالی یک شرکت را انجام می داد.
در یادداشت های به دست آمده و کامنت های اینترنتی، جیسون بار ها به نامزدش ابراز علاقه کرده و از این که او را می کشد عذرخواهی کرده است.
براساس تحقیقات پلیس، جیسون دوران کودکی بدی داشته و این دوران تاثیر نامطلوبی در روند زندگی اش گذاشته است.
به گفته پلیس، جیسون متعلق به خانواده ای بوده که هم پدر و هم مادرش معتاد بوده اند و چندین بار به وسیله پدرش مورد سوءاستفاده و آزار جنسی قرار گرفته است.
به گفته همسایگان دانیل، این دختر و پسر با هم زندگی می کردند و بار ها با یکدیگر دعوا داشته اند.
شاهدان گفته اند دختر (دانیل) همیشه از جیسون کتک می خورد و حتی یک بار از خانه فرار کرده و به یکی از خانه های امن مخصوص زنان و دختران شکنجه دیده پناه برده بود، اما این که چه چیز باعث شده او دوباره به خانه اش بازگردد هنوز مشخص نیست.
یکی از همسایگان دانیل به پلیس گفته که در شب حادثه صدای جیغ و فریاد دانیل را شنیده است که می گفته «می خواهد مرا بکشد»، اما چون بار ها صدای مشاجره این زوج را شنیده بود، چندان به این موضوع اهمیت نداده است.
مادر دانیل به پلیس گفت: دخترم، بسیار مهربان و صبور بود. او به نامزدش علاقه داشت، اما جیسون مرد بسیار حسودی بود. بار ها دانیل در مورد این موضوع با من صحبت کرده بود و گفته بود که حسادت های بی جای نامزدش باعث شده که آنها با هم درگیر شوند. حتی یک بار گفته بود که می خواهد به این ارتباط پایان دهد و نامزدی اش را به هم بزند، اما جیسون به او التماس کرده و او را منصرف کرده است.
پلیس نیویورک در حال بررسی و تجسس برای به دست آوردن مخفیگاه جیسون است تا او را دستگیر کند.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.