×

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تأکید کرد برخورد شدید دستگاه قضایی با متعرضان به حقوق بیت المال

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تأکید کرد برخورد شدید دستگاه قضایی با متعرضان به حقوق بیت المال

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تأکید کرد برخورد شدید دستگاه قضایی با متعرضان به حقوق بیت المال

رئیس-کل-دادگستری-استان-بوشهر-تأکید-کرد-برخورد-شدید-دستگاه-قضایی-با-متعرضان-به-حقوق-بیت-المال وکیل 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تأکید کرد: برخورد شدید دستگاه قضایی با متعرضان به حقوق بیت المال


رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: رویکرد دستگاه قضایی این استان در سال جاری بویژه در برخورد با افرادی که برای بار دوم به حقوق بیت المال تعرض می کنند، بسیار شدید خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر، حیدر بحرانی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال افزود: از این به بعد تبعید و حبس در تبعید را به عنوان یک مجازات تکمیلی برای تعرض کنندگان به حقوق بیت المال اعمال می کنیم.
وی اضافه کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال رسالتی دارد که آن رسالت جلوگیری از تعرض و تعدی به بیت المال و اجرای آن رسالت، اعتبار شورا به شمار می رود.
بحرانی اظهار داشت: سهل انگاری در اجرای این رسالت اعتبار ما را مخدوش می کند و برای این که این مهم را کامل و صحیح انجام دهیم باید آن را در یک قالب معین قرار دهیم.
رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر گفت: قانون باید به گونه ای اجرا شود که اگر نهادها و سازمان هایی نیز در تضییع حقوق بیت المال معاونت یا تأثیر داشته باشند، شناسایی شود و با آن ها برخورد شود.
وی افزود: در اجرای قانون تفاوتی میان فرد، گروه یا هر سازمان نیست.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: اگر به دنبال حفظ اعتبار شورا هستیم باید تمام زوایا را ببینیم و مکمل یکدیگر باشیم و برای مبارزه با زمین خواری باید دست به دست هم بدهیم تا حقوق بیت المال را بازگردانیم.
بحرانی اضافه کرد: به تنهایی و فقط با یک کارشناس نمی توانیم جلوی زمین خوارانی که به صورت باندی و سازمان یافته کار می کنند بگیریم و هماهنگی و همبستگی دستگاه ها در اجرای قانون، یک ابزار بسیار قوی در برخورد با مجرمان و متخلفان است.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.