×

این دو مرد باتهدید به قتل و اسیدپاشی املاک مردثروتمند را تصاحب کردند عکس

این دو مرد باتهدید به قتل و اسیدپاشی املاک مردثروتمند را تصاحب کردند عکس

این دو مرد باتهدید به قتل و اسیدپاشی املاک مردثروتمند را تصاحب کردند عکس

این-دو-مرد-باتهدید-به-قتل-و-اسیدپاشی-املاک-مردثروتمند-را-تصاحب-کردند-عکس وکیل 

این دو مرد باتهدید به قتل و اسیدپاشی املاک مردثروتمند را تصاحب کردند/عکس

حوادث - ایسنا نوشت:

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران‌بزرگ از شهروندان خواست دو کلاهبردار را که با ربودن یک مرد ثروتمند و تهدید به قتل وی، اموال و زمین‌های او را تصاحب کردند را شناسایی کنند.

در 23خرداد ماه سالجاری، مرد میانسالی با مراجعه به دادسرای ناحیه 7 تهران، اقدام به طرح شکایتی با موضوع «ربوده شدن توسط چند تن با انگیزه فروش املاک به قیمت بسیار پائین‌تر از ارزش واقعی» کرد که با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 7 تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با ارجاع پرونده به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان به تحقیق از شاکی پرداختند که این شخص در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که توسط چند تن ربوده شده و توسط یک دستگاه خودرو هیوندا به زیرزمین یک نمایشگاه اتومبیل در منطقه عباس‌آباد انتقال پیدا کردم که این افراد مرا تهدید کردند که در صورت عدم‌فروش املاک خود واقع در منطقه تجریش آن هم به قیمتی بسیار پائین‌تر از قیمت واقعی به آنها، مرا به قتل رسانده یا مورد اسیدپاشی قرار خواهند داد.

شاکی در ادامه اظهارات خود عنوان کرد که پس از آن نیز، به دفترخانه‌ای در نزدیکی نمایشگاه اتومبیل رفته و در آنجا مرا مجبور کردند که املاک خود را که ارزش واقعی آنها چندین میلیارد تومان است، به قیمت بسیار پائین‌تر به آنان فروخته و اسناد مربوط به فروش آنان را نیز داخل همان دفترخانه تنظیم و امضا کنم.

شاکی پرونده در پاسخ به سؤال کارآگاهان در مورد علت تأخیر در طرح شکایت خود نیز به کارآگاهان گفت: در طی این مدت بارها من و اعضای خانواده‌ام مورد تهدید قرار گرفته‌ایم چرا که ربایندگان در تماس‌های مکرر عنوان می‌کردند که در صورت هرگونه شکایت به پلیس، من یا یکی از اعضای خانواده‌ام را به قتل می‌رسانند.

با توجه به اطلاعات بدست آمده از شاکی پرونده، کارآگاهان با شناسایی نمایشگاه اتومبیل در منطقه عباس‌آباد و مراجعه به این محل، اقدام به شناسایی صاحب نمایشگاه به نام «علی» کردند که در ادامه تحقیقات مشخص شد این شخص مدتی است که از محل کار خود متواری شده و ترددی در این محل ندارد، همچنین با شناسایی محل سکونت «علی» در منطقه فرمانیه، کارآگاهان به تحقیق از اعضای خانواده وی پرداخته و آنان نیز در اظهارات خود مدعی آن شدند که وی از حدود یک ماه پیش از منزل خارج شده و دیگر مراجعه‌ای به محل سکونت خود نداشته است.

 

 

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان موفق به شناسایی فرد دیگری به نام «احمد» شدند که طبق اظهارات مالباخته، در زمان ربودن شدنش توسط ربایندگان داخل نمایشگاه اتومبیل حضور داشته است که با شناسایی احمد و در ادامه تحقیقات مشخص شد که وی نیز همانند دیگر متهم پرونده (علی) از محل سکونت خود واقع در منطقه ستارخان متواری شده است. 

 


 

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران‌بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده در اداره یازدهم و به منظور شناسایی و دستگیری متهمان، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم صادر از سوی بازپرس پرونده صادر شد. وی از کلیه شهرواندنی که موفق به شناسایی متهمان شده و اطلاعاتی از محل‌های تردد و مخفی‌گاه متهمان در اختیار دارند، خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره 51055611 در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.