×

26 آبان، آزمون قضاوت 1393 برگزار می شود

26 آبان، آزمون قضاوت 1393 برگزار می شود

نماینده تام‌الاختیار مرکز جذب و آزمون قضاوت گفت آزمون قضاوت سال 93 در 23 آبان ماه برگزار می شود و متقاضیان می توانند از یکم تا دهم مهرماه با مراجعه به سایت سنجش در این آزمون ثبت نام کنند

26-آبان،-آزمون-قضاوت-1393-برگزار-می-شود وکیل 

نماینده تام‌الاختیار مرکز جذب و آزمون قضاوت گفت: آزمون قضاوت سال 93 در 23 آبان ماه برگزار می شود و متقاضیان می توانند از یکم تا دهم مهرماه با مراجعه به سایت سنجش در این آزمون ثبت نام کنند.

 اعتبار علم قاضی در شمار ادله اثباتی - استقلال قاضی در آئین دادرسی - چرا باید قاضی مستقل باشد ؟ - قاضی نباید به مشکلات مردم بی تفاوت باشد - استقلال قضایی و نقش آن در اجرای صحیح عدالت 

محمود حاجی مرادی ، اظهار کرد: مرحله اول آزمون قضاوت به صورت تستی و مرحله دوم این آزمون در 26 دی ماه به صورت تشریحی برگزار می شود.

وی ادامه داد: به تعداد 3 برابر نیاز دستگاه قضایی از بین حائزان بالاترین نمرات، افراد برای انجام مصاحبه علمی دعوت می شوند و در صورت ضرورت، ظرفیت تکمیلی اعلام می شود.

حاجی‌مرادی با بیان اینکه سئوالات درس آیین دارسی کیفری در آزمون از قانون فعلی آیین دادرسی کیفری طراحی شده‌اند، گفت: قانون آیین دارسی کیفری جدید ملاک سئوالات آزمون نیست.

نماینده تام الاختیار مرکز جذب و آزمون قضات افزود: دادیارها و دادرسان علی البدل بخش ها در هر استان به تفکیک زن و مرد اعلام شده اند و متقاضیان در زمان ثبت نام باید اولویت خود را مشخص کنند. برای اولین بار است که ظرفیت ها را به تفکیک استان ها اعلام کرده ایم.

حاجی مرادی یادآور شد: جذب قضات در سراسر استان از میان بانوان 64 نفر و از میان آقایان 374 نفر است.

اطلاعیه آزمون قضاوت سال 1393آزمون قضاوت 93 برگزار می شود - کمبود بودجه ، برگزاری دو دوره آزمون قضاوت را لغو کرد - اطلاعیه معاونت آموزش قوه قضاییه درباره آزمون قضاوت 93

وی با یادآوری اینکه اطلاعیه آزمون قضاوت سال 93 به زودی در سایت معاونت آموزش و تحقیقات قوه قضاییه منتشر می‌شود، افزود: پذیرفته شدگان در آزمون قضاوت برای گزینش و مصاحبه به استان انتخاب شده دعوت می شوند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.