×

ممنوع‌الخروج شدن چند هنرمند فریب‌خورده

ممنوع‌الخروج شدن چند هنرمند فریب‌خورده

ممنوع‌الخروج شدن چند هنرمند فریب‌خورده

ممنوع‌الخروج-شدن-چند-هنرمند-فریب‌خورده وکیل 


ممنوع‌الخروج شدن چند هنرمند فریب‌خورده

                
سخنگوی قوه قضائیه از ممنوع الخروج شدن برخی افراد حاضر در میهمانیهای خارج از کشور خبر داد.

به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره علت برخورد پلیس با هنرمندانی که با حجاب در جشنهای خارج از کشور حاضر می شوند اظهار داشت: تا حالا با کدام فرد باحجابی در خارج از کشور برخورد شده است. البته در این زمینه چند نفر ممنوع الخروج شده اند. این افراد برای شرکت در جشنی و به بهانه دریافت جایزه به خارج از کشور دعوت شده و در دام این افراد گرفتار شده بودند. اینها پس از گرفتن عکس از طعمه های خود آنها را مجبور به کارهایی می کنند و بر اساس همان عکس قربانی را شانتاژ کرده و به جایی می برند که نباید بروند. البته برخی از این افراد پس از بازگشت به ایران ممنوع الخروج شدند.
 
محسنی اژه ای همچنین در رابطه با اقدامات زودهنگام برخی افراد برای انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: اگر از بابت پیشگیری اقدامات جرم محسوب شود قابل پیگیری است.
 
خبرنگاری هم درباره حد حجاب پرسید که وی در پاسخ اظهار داشت: ما در قانون نداریم که از چه پوششی استفاده شود اما در رابطه با رعایت حجاب مقرراتی داریم و خلاف آن قابل تعقیب است. باید عفت عمومی را جریحه دار نکنیم و در این رابطه مراتب امر به معروف و نهی از منکر را طی کنیم.
 
وی در پایان با اشاره به برخورد بدون اغماض قوه قضائیه با قاچاقچیان ماده مخدر شیشه گفت: شیشه مضراتی بیشتر از مواد مخدر سنتی دارد. این ماده مخدر باعث ایجاد توهم در فرد مصرف کننده می شود. برای نمونه فردی با اره پدر خود را به قتل رسانده بود که پس از دستگیری مدعی شد تصور می کرده در حال بریدن درخت است. ما به خانواده ها توصیه می کنیم که مراقب فرزندان خود در این زمینه بوده و با قاچاقچیان بدون اغماض برخورد می کنیم.

    

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.