×

بررسی طرحهای ممنوعیت حمل سلاح سرد و تعیین سقف پرداخت حقوقی در کمیسیون حقوقی مجلس

بررسی طرحهای ممنوعیت حمل سلاح سرد و تعیین سقف پرداخت حقوقی در کمیسیون حقوقی مجلس

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تهیه دو طرح در کمیسیون حقوقی و قضایی خبر داد و گفت این دو طرح شامل ممنوعیت حمل سلاح سرد و تعیین سقف پرداخت حقوق و پاداش اعضای هیأت مدیره شرکت‌های دولتی و خصوصی است

بررسی-طرحهای-ممنوعیت-حمل-سلاح-سرد-و-تعیین-سقف-پرداخت-حقوقی-در-کمیسیون-حقوقی-مجلس وکیل 

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تهیه دو طرح در کمیسیون حقوقی و قضایی خبر داد و گفت: این دو طرح شامل ممنوعیت حمل سلاح سرد و تعیین سقف پرداخت حقوق و پاداش اعضای هیأت مدیره شرکت‌های دولتی و خصوصی است.

چند نکته قابل تأمل درباره سلاح سرد - برخورد قانون با استفاده از سلاح سرد - لایحه ممنوعیت حمل سلاح سرد در ایستگاه مجلس - قتل 1100 نفر با چاقو - لایحه ممنوعیت حمل و نگهداری و فروش سلاح سرد به بایگانی سپرده شد 

حمیدرضا طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس درباره عملکرد کمیسیون حقوقی گفت: مجلس شورای اسلامی به مدت 3  هفته تعطیل بود و ان شاالله در هفته آینده جلسات مجلس و کمیسیون قضایی برگزاری می‌شود.

وی با اشاره به دستورالعمل کمیسیون حقوقی و قضایی اظهار داشت: دو طرح در حال آماده شدن است تا به کمیسیون بیاید و تصویب شود. یکی از آنها ممنوعیت حمل چاقو و سلاح های سرد است که به احتمال زیاد از کمیسیون رأی می‌آورد اما با این قید که حمل سلاح سرد به نیت و انگیزه اعمال مجرمانه باشد و نه هرگونه حملی.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: این طرح از این جهت در نظر گرفته شده که برای مردمی که برای کارهای غیر مجرمانه از این وسایل استفاده می‌کنند مشکلی پیش نیاید. این طرح برای ایجاد امنیت، حفظ حقوق عمومی و جلوگیری از جرائم خشن تصویب می‌شود و ان شاالله هفته آینده در کمیسیون به جمع‌بندی نهایی می‌رسد.

مرگ 763 نفر در اثر اصابت سلاح سرد - طرح ممنوعیت بکارگیری سلاح سرد هفته آینده در کمیسیون حقوقی 

وی درباره طرح بعدی گفت: طرح بعدی درباره تعیین سقف پرداخت حقوق و پاداش اعضای هیئت مدیره شرکت‌های دولتی، خصوصی و بانک‌ها است که آن هم قرار است در کمیته‌ای که مسئولیتش با بنده است از صاحبنظران، صاحبان قلم، حقوقدانان، مسئولان اقتصادی و بانک مرکزی دعوت کنیم تا یک سقف پرداختی را به منظور برقراری عدالت تعیین کنیم. این طرح باعث می‌شود که مدیران فعال به یک دریافتی خوبی برسند و همچنین از پرداخت‌های بی‌دروپیکر جلوگیری شود.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.