×

آخرین وضعیت لوایح

آخرین وضعیت لوایح

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری به تشریح آخرین وضعیت لوایح “نحوه اجرای محکومیت‌های مالی”، “جامع وکالت”، “قانون دادرسی تجاری”، “لایحه قضازدایی” و “نحوه اجرای محکومیت‌های مالی” پرداخت

آخرین-وضعیت-لوایح وکیل 

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری به تشریح آخرین وضعیت لوایح “نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، “جامع وکالت”، “قانون دادرسی تجاری”، “لایحه قضازدایی”  پرداخت.

“عبدالعلی میرکوهی”معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری، در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت لوایح قضایی اظهار داشت: بررسی‌های دولت در رابطه با لایحه جامع وکالت پایان یافته و قرار است برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال شود و این در حالی است که در “یکم مهر ماه” رئیس جمهور، لایحه جامع وکالت و مشاوره حقوقی را برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

آیا قانون آیین دادرسی تجاری مشکل گشاست یا مشکل زا؟ - قانونی برای تولید دیروز تا امروز آیین دادرسی تجاری

قضازدایی در حقوق جزای اسلامی

وی ادامه داد: قانون دادرسی تجاری تحویل مجلس شورای اسلامی شده است و همچنین قانون دادرسی مدنی در دولت تدوین شد.

میرکوهی تصریح کرد: قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی ایراداتی داشت و در حال حاضر در شورای نگهبان است.

وی در ارتباط با لایحه قضازدایی بیان کرد: کمیسیون‌های فرعی بررسی‌های لازم را بر روی این لایحه انجام داده‌اند و این لایحه هنوز در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری در پایان در ارتباط با آخرین وضعیت قانون تجارت خاطرنشان کرد: این لایحه مدت زیادی در مجلس شورای اسلامی بود و اکنون به کمیسیون حقوقی قضایی ارجاع داده شده است

منبع : اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری مرکز

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.