×

تسهیلات 25 میلیون تومانی برای مسکن نخبگان

تسهیلات 25 میلیون تومانی برای مسکن نخبگان

تسهیلات 25 میلیون تومانی برای مسکن نخبگان

تسهیلات-25-میلیون-تومانی-برای-مسکن-نخبگان

تسهیلات 25 میلیون تومانی برای مسکن نخبگان
 

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان از تسهیلات خرید مسکن ده تا 25 میلیون تومانی به نخبگان و استعدادهای برتر شاغل در مقاطع تحصیلات تکمیلی خبر داد.

به گزارش فارس، داوود طالبی با اعلام این خبر افزود: اعطای بورس تحصیلی شهید احدی در مقطع دکتری ویژه نخبگان و استعدادهای برتر از دیگر برنامه های امسال این نهاد است. طالبی با بیان این که بر این اساس نخبگان در صورت تائید بنیاد ملی نخبگان می توانند در دانشگاه ها و مراکز علمی برتر ادامه تحصیل دهند، تصریح کرد: تاکنون بیش از 11 هزار نخبه و استعداد برتر در کشور شناسایی شده است. طالبی با اشاره به این که آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه های اجرایی تصویب و به استانداری ها ابلاغ شده است، گفت: براساس این آیین نامه، نخبگان و استعدادهای برتر طبق نیاز هر دستگاه اجرایی با اولویت و شرایط آسان تری استخدام می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: نخبگان شاغل در دستگاه های اجرایی با ارتقای شغلی، در یک رتبه بالاتر از رتبه تعیین شده قرار می گیرند و کارمندانی که قبل از ابلاغ این آیین نامه جزو استعداد های برتر بودند نیز از مزایای این آیین نامه بهره مند می شوند.

 روزنامه جام جم، شماره 3467 به تاریخ 4/5/91، صفحه 17 (جامعه)

    

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.