×

سهم 25 درصدی اشتغال ایثارگران را احیا می کنیم

سهم 25 درصدی اشتغال ایثارگران را احیا می کنیم

مشاور امور ایثارگران وزیر دادگستری به بیان اقدامات انجام شده برای جامعه ایثارگری شاغل در این وزارتخانه پرداخت

سهم-25-درصدی-اشتغال-ایثارگران-را-احیا-می-کنیم

مشاور امور ایثارگران وزیر دادگستری به بیان اقدامات انجام شده برای جامعه ایثارگری شاغل در این وزارتخانه پرداخت.

 حجت‌الاسلام موسوی درباره اقدامات انجام شده برای ایثارگران گفت: هفته دفاع مقدس را به مردم، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و کارمندان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی به ویژه به خانواده‌های ایثارگر این جامعه بزرگ تبریک می‌گویم و خدا را شاکریم که اقدامات زیادی انجام شده است، اما حق این عزیزان بیش از تلاشی است که ما انجام داده‌ایم.

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران - مقررات اداری و استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران

وی افزود: با توجه به شخصیت و جایگاه رفیع خانواده های شهدا و ایثارگران باید در خدمت به این بزرگواران و رفع مشکلاتشان بکوشیم.

موسوی بیان کرد: یکی از اقدامات انجام شده در زمینه طرح جامعه بیمه ایثارگران بوده است و مفتخریم که با درایت شخص وزیر دادگستری نخستین وزارتخانه‌ای هستیم که هزینه های این طرح را از کل بودجه وزارتخانه کسر کردیم تا به زودی این طرح برای این جامعه معزز عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: مشکلاتی هنوز هست اما باید محتاطانه پیش رفت تا حقی از ایثارگران ضایع نشود به خصوص در بحث اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران به دنبال این هستیم که 25 درصد سهم اشتغال این عزیزان را محقق کنیم.

مشاور امور ایثارگران وزیر دادگستری افزود: مطلب دیگر این است که در ارتباط با بحث ارتقای جایگاه سازمانی جامعه ایثارگری شاغل در وزارتخانه که هم حق آنها است و هم صلاحیت و شایستگی آن را دارند بکوشیم و در این جهت لازم است از دکتر مژدهی که همیشه توجه ویژه ای به خانواده شهدا و ایثارگران داشتند تشکر و قدردانی کنم.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.