×

ثبت نام در آزمون وکالت 93 از امروز آعاز شد

ثبت نام در آزمون وکالت 93 از امروز آعاز شد

متقاضیان آزمون وکالت از امروز تا روز چهارشنبه 23 مهرماه مهلت دارند تا از طریق اینترنت و سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www sanjesh org برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند

ثبت-نام-در-آزمون-وکالت-93-از-امروز-آعاز-شد وکیل 

ثبت‌نام در آزمون وکالت 93 از امروز (دوشنبه) 14 مهرماه آغاز شد.

 متقاضیان آزمون وکالت از امروز تا روز چهارشنبه 23 مهرماه مهلت دارند تا از طریق اینترنت و سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

متقاضیان باید برای واریز هزینه ثبت‌نام از طریق کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال است، طبق دستورالعمل اعلام شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و در زمان اعلام شده نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام اقدام کنند.

توزیع کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن کد رهگیری و شماره پرونده خود به سیستم کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

زمان آغاز توزیع اینترنتی کارت و نحوه آن و زمان و مکان رفع نقص یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران www.scoda.ir و روزنامه اطلاعات به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

آزمون وکالت در مرکز کانونی که متقاضی در تقاضانامه ثبت نام انتخاب کرده است برگزار می شود و نشانی محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تاریخ  آزمون وکالت 93 روز جمعه هفتم آذرماه سال جاری است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.