×

مدیرکل اجرایی کمیسیون‌ های ماده 100 خبر داد مهلت 3 ماهه برای پرداخت جریمه تخلفات ساختمانی

مدیرکل اجرایی کمیسیون‌ های ماده 100 خبر داد مهلت 3 ماهه برای پرداخت جریمه تخلفات ساختمانی

مدیرکل اجرایی کمیسیون‌ های ماده 100 خبر داد مهلت 3 ماهه برای پرداخت جریمه تخلفات ساختمانی

مدیرکل-اجرایی-کمیسیون‌-های-ماده-100-خبر-داد-مهلت-3-ماهه-برای-پرداخت-جریمه-تخلفات-ساختمانی

برخورد با پرسنل شهرداری درصورت برخورد نکردن با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران

مدیر کل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری تهران با اشاره به برخورد جدی با تخلفات ساختمانی، گفت: در صورتی که شهروندان در مدت سه ماه جریمه ریالی تخلف ساختمانی را پرداخت نکنند، رای جریمه به تخریب تبدیل خواهد شد.

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، مهندس رضا نگهبان با اشاره به برخورد جدی با تخلفات ساختمانی گفت: آرای تخلفات ساختمانی به صورت ناحیه به ناحیه اجرا می‌شود و از طریق ابزار علمی که موجود است، با عکس‌های هوایی تخلفات دیده می‌شود که یکی از دلایل کاهش تخلفات در چند ماهه اخیر استفاده از این ابزارها بوده است.

وی با بیان این که با پرسنل شهرداری نیز در صورت هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می‌شود، افزود: در این راستا آیین‌نامه‌ای انضباطی تصویب شده که در صورتی که پرسنل شهرداری اقدام لازم را در مواجهه با تخلف ساختمانی نکنند و در هنگام ساخت از آن جلوگیری نکنند، با آن برخورد می‌شود.

نگهبان خاطر نشان کرد: در صورتی که شهروندان در مدت سه ماه جریمه ریالی تخلف ساختمانی را پرداخت نکنند، جریمه به تخریب تبدیل می‌شود.

به گفته مدیر کل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری تهران، تخلفات ساختمانی سازمان‌های دولتی نیز به صورت ریالی برآورد و یک سال فرصت پرداخت خواهند داشت و در صورت پرداخت نکردن، بر اساس آن چه که در بودجه سال 89 دیده شده است، از حساب ارگان متخلف به صورت یک طرفه برداشت می‌شود.

نگهبان در ادامه تصریح کرد: شهرداری به کمیسیون ماده 100 نگاه درآمدزایی ندارد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.