×

23 هزار پرونده مربوط به مشکلات کودکان تحت رسیدگی است

23 هزار پرونده مربوط به مشکلات کودکان تحت رسیدگی است

خسروشاهی سرپرست ناحیه 25 دادسرای عمومی و انقلاب تهران در حاشیه مراسم جشن ایتام ممتاز شهر تهران که شب(چهارشنبه 16 مهر) در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد با اشاره به این که این مراسم هر ساله در ایام عید غدیر برگزار می‌شود گفت هدف از برگزاری این مراسم آن است که به ایتام بگوییم ما در کنار غم‌ها و شادی‌هایشان هستیم

23-هزار-پرونده-مربوط-به-مشکلات-کودکان-تحت-رسیدگی-است

خسرو شاهی گفت: حدود 23 هزار پرونده در ناحیه 25 دادگستری تحت رسیدگی قرار دارد که از این مقدار پرونده 10 هزار مورد مربوط به مبتلایان به بیماری روحی و 9 هزار پرونده هم مربوط به صغاری است که فاقد ولی قهری هستند.

 "خسروشاهی" سرپرست ناحیه 25 دادسرای عمومی و انقلاب تهران در حاشیه مراسم جشن ایتام ممتاز شهر تهران که شب(چهارشنبه 16 مهر) در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد با اشاره به این که این مراسم هر ساله در ایام عید غدیر برگزار می‌شود گفت: هدف از برگزاری این مراسم آن است که به ایتام بگوییم ما در کنار غم‌ها و شادی‌هایشان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به تکالیف قانونی ناحیه 25 دادسرای تهران اظهار داشت: سرپرستی ناحیه 25 دادسرای تهران به نمایندگی از دادستان وظیفه استیفای حقوق کودکان و ممانعت از تضعیف حقوق آنها را برعهده دارد.  

سرپرست ناحیه 25 دادسرای تهران ادامه داد: ما متکفل امور حقوقی کودکان هستیم و برای تامین سایر نیازهای آنها با ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه تعامل داریم.

خسروشاهی در ادامه با بیان این که ناحیه 25 دادسرای تهران مسئولیت پیگیری مشکلات قضایی، اقتصادی و فرهنگی کودکان را برعهده دارد تاکید کرد: تلاش ما این است که حافظ حقوق قانونی بچه‌های صغیر باشیم.

سرپرست ناحیه 25 دادسرای تهران در پایان با اشاره به این که حدود 23 هزار پرونده در این ناحیه تحت رسیدگی قرار دارد خاطر نشان کرد: از این مقدار پرونده 10 هزار مورد مربوط به مبتلایان به بیماری روحی و 9 هزار پرونده هم مربوط به صغاری است که فاقد ولی قهری هستند. 

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.