×

دیدگاه کارشناسه پزشکان قانونی سبب رعایت حق و حقوق مردم می شود

دیدگاه کارشناسه پزشکان قانونی سبب رعایت حق و حقوق مردم می شود

مدیرکل کارآموزی سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به حساسیت کار این حوزه گفت دیدگاه کارشناسانه پزشکان قانونی سبب رعایت حق و حقوق مردم می‌شود

دیدگاه-کارشناسه-پزشکان-قانونی-سبب-رعایت-حق-و-حقوق-مردم-می-شود

مدیرکل کارآموزی سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به حساسیت کار این حوزه گفت: دیدگاه کارشناسانه پزشکان قانونی سبب رعایت حق و حقوق مردم می‌شود.

 مسعود قادی پاشا در حاشیه کارگاه آموزشی کالبدشکافی و تعیین علت مرگ در ساری در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت 800 پزشک در سازمان پزشکی قانونی اظهار کرد: آموزش از جمله مسایلی است که همواره مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای پزشکان قانونی، از رویکردهای اساسی سازمان است، گفت: امسال 22 دوره فراگیر مقدماتی، هفت دوره فراگیر کالبدشکافی پیشرفته، شش دوره معاینه پیشرفته و سه دوره تخصصی برای پزشکان متخصص برگزار شده است.

مدیرکل کارآموزی سازمان پزشکی قانونی کشور به حساسیت وظایف پزشکان قانونی اشاره کرد و افزود: قضات بر اساس نظرات کارشناسی پزشکان قانونی حکم صادر می‌کنند.

قادی پاشا خاطرنشان کرد: دیدگاه کارشناسانه پزشکان قانونی سبب رعایت حق و حقوق مردم می شود که ضرورت دارد نظرات پزشکان دقیق و صحیح باشد.

وی در ادامه، درباره هفتمین دوره کارگاه پیشرفته آموزشی کالبدشکافی با عنوان کارگاه کالبدگشایی و تعیین علت فوت ویژه پزشکان پزشکی قانونی در ساری، توضیحاتی درباره مباحث مطرح در این کارگاه ازائه کرد و گفت: این کارگاه آموزشی به مدت دو روز برپاست و در آن پزشکانی از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، گیلان، گلستان، تهران، البرز، قم، مرکزی و مازندران حضور دارند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.