×

کاهش آمار طلاق با آموزش قبل از ازدواج

کاهش آمار طلاق با آموزش قبل از ازدواج

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، گفت طرح آموزش به صورت پایلوت قبل از ازدواج در قم آغاز می‌شود چرا که طبق تحقیقات آموزش قبل از ازدواج آمار طلاق را کاهش می‌دهد

کاهش-آمار-طلاق-با-آموزش-قبل-از-ازدواج وکیل 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، گفت: طرح آموزش به صورت پایلوت قبل از ازدواج در قم آغاز می‌شود چرا که طبق تحقیقات آموزش قبل از ازدواج آمار طلاق( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق )  را کاهش می‌دهد.

روح‌الله رمضانی، با اشاره به اینکه 380 هزار جوان در استان قم در سن  ازدواج قرار گرفته‌اند گفت: باید قبل از ازدواج مهارت‌های لازم را آموزش ببینند.

شکل طلاق در کشور در حال پوست اندازی است - داوری در طلاق ، اجرای بد یک قانون خوب - اجباری شدن مشاوره قبل از ازدواج راهکاری برای کاهش آمار طلاق  

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: طرح آموزش به صورت پایلوت قبل از ازدواج در قم آغاز می‌شود چرا که طبق تحقیقات آموزش قبل از ازدواج آمار طلاق ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) را کاهش می‌دهد.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش مهارت‌های لازم در زندگی قبل از ازدواج عنوان‌کرد: طرح آموزش پیش از ازدواج با نظارت وزارت ورزش و جوانان اجرایی خواهد شد که با انجام این طرح می‌توان آمار طلاق را کاهش داد.

رمضانی تحکیم خانواده، چگونگی رفتار زوجین در برابر مشکلات و تعارض‌ها در زندگی، نحوه تصمیم‌گیری و مهارت‌های ارتباطی آشناشدن جوانان با مفاهیم مشترک برای رسیدن به نقطه تفاهم را از مهمترین اهداف مهم این طرح ذکر کرد.

وی تصریح‌کرد: عدم آشنایی زوجین با چنین مفاهیم و مهارت‌هایی می‌تواند زندگی را به سمت طلاق ( مقالات مرتبط با طلاق - سوالات مرتبط با طلاق ) سوق دهد.

وی با اشاره به آغاز این طرح در قم اظهارکرد: در حال حاضر آموزش‌های لازم در دوره‌های شش ساعته برای زوجین در قم برگزار می‌شود که علاوه بر جوانان در آستانه ازدواج زوجین نیز می‌توانند از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین از تجلیل از تلاشگران ازدواج در مهرماه خبر داد و گفت: در این مراسم که در دهه ولایت برگزار شد از خدمات فعالان و تلاشگران عرصه ازدواج تجلیل شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.