×

حفظ و صیانت از نیروهای مسلح یک وظیفه مهم است

حفظ و صیانت از نیروهای مسلح یک وظیفه مهم است

دادستان نظامی استان اصفهان گفت نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و حفظ و صیانت از نیروها یکی از وظایف مهم فرماندهان و مسولان سازمان قضایی است

حفظ-و-صیانت-از-نیروهای-مسلح-یک-وظیفه-مهم-است وکیل 

دادستان نظامی استان اصفهان گفت: نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و حفظ و صیانت از نیروها یکی از وظایف مهم فرماندهان و مسولان سازمان قضایی است.

 حجت الاسلام علی‌ هادیان در جمع دانشجویان مرکز آموزش شهید بهشتی ناجا با بیان این که همه اهتمام سازمان قضایی بر پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح است، اظهار کرد: تا حد امکان باید از وقوع جرایم پیشگیری کنیم، چون هزینه کمتری دارد.

مسئولیت دولت نسبت به اعمال کارکنان نیروهای مسلح - نحوه بهره گیری از ظرفیت نخبگان حقوقی در سازمان قضایی نیروهای مسلح - نحوه رسیدگی به شکایت علیه کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح 

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری‌ یگان‌های نظامی و انتظامی تصریح کرد: شناخت و اطلاع از عواقب ارتکاب جرم، عامل بازدارنده مفیدی است.

هادیان با بیان این که ماموریت‌های پلیس غالباً ایجاب می‌کند که ماموران اسلحه حمل کنند، گفت: ماموران انتظامی باید آشنایی کاملی با قانون بکارگیری سلاح داشته باشند تا هم ماموریت خود را درست انجام دهند و هم خود و دیگران را دچار مشکل نکنند.

وی در ادامه، به تشریح قانون بکارگیری سلاح پرداخت و در پایان به سؤالات حاضران پاسخ گفت.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.