×

اجرای حدود آمار سرقت را کاهش می دهد

اجرای حدود آمار سرقت را کاهش می دهد

اجرای حدود آمار سرقت را کاهش می دهد

اجرای-حدود-آمار-سرقت-را-کاهش-می-دهد وکیل 

فرمانده نیروی انتظامی کشور

وظیفه پلیس آگاهی دستگیری مجرمان و تحویل آنها به قوه قضائیه است و نوع حکم و اجرای آن ارتباطی به پلیس ندارد و این در حیطه اختیارات قوه قضائیه است ولی در صورت اجرای حدود قطعا نتایج خوبی به دست می آوریم.

ایلنا: سردار احمدی مقدم فرمانده انتظامی کشور که برای حضور در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی استان مرکزی صبح روز پنجشنبه به اراک سفر کرده بود پس از مراسم صبحگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به برخی از سوالات آنان پاسخ داد .

او در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا  در مورد صحبتهای نقل شده از فرمانده پلیس آگاهی کشور مبنی بر آمادگی پلیس در اجرای حدود شرعی از جمله قطع دست گفت : وظیفه پلیس آگاهی دستگیری مجرمان و تحویل آنها به قوه قضائیه است و نوع حکم و اجرای آن ارتباطی به پلیس ندارد و این در حیطه اختیارات قوه قضائیه است ولی در صورت اجرای حدود قطعا نتایج خوبی به دست می آوریم و این موضوع در کاهش آمار سرقتها موثر است.

 فرمانده انتظامی کشور همچنین ارائه کارت شناسایی را برای تمامی مأموران حتی پلیس امنیت الزامی دانست و گفت : ارائه کارت شناسایی معتبر تنها ملاک شناسایی مأکوران است و تمامی مأموران هنگام مراجعه به مردم می بایست کارت شناسایی خود را ارائه نمایند و صرف داشتن لباس فرم و یا همراه داشتن بی سیم ملاک شناسایی نیست.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.