×

حمایت از اقشار آسیب پذیر از اولویت های سازمان تعزیرات حکومتی

حمایت از اقشار آسیب پذیر از اولویت های سازمان تعزیرات حکومتی

مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت دادگستری با اشاره به چشم‌اندازها و راهبردهای سازمان تعزیرات حکومتی، گفت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و جلب اعتماد مردم به سازمان جزو راهبردهای مهم سازمان است

حمایت-از-اقشار-آسیب-پذیر-از-اولویت-های-سازمان-تعزیرات-حکومتی وکیل 

مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت دادگستری با اشاره به چشم‌اندازها و راهبردهای سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و جلب اعتماد مردم به سازمان جزو راهبردهای مهم سازمان است.

 صفرخانی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی، نقش کلیدی در قاچاق کالا، ارتقاء سازمان به عنوان سازمانی پویا و چابک و ارتقاء بهبود نظام برنامه ریزی متناسب با چشم‌انداز سازمان دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی معطوف به عمل، تثبیت نظام راهبردی و کنترل و اصلاح برنامه از جمله دیگر چشم‌اندازهای راهبردی سازمان به شمار می‌رود.

رسیدگی به شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی - اصلاح آیین نامه سازمان تعزیرات حکومتی 

وی در زمینه چشم‌اندازهای حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی نیز گفت: توسعه دانش حقوقی پرسنل، پیگیری برای روزآمدن قوانین و توسعه بهرمندی از فناوری‌های نوین از جمله راهبردها و چشم‌اندازهای دیگر در حوزه حقوق است.

بر اساس این گزارش، در نشست مدیران ستادی و اجرایی سازمان تعزیرات حکومتی برنامه‌های اجرایی در قالب پنل‌های مختلف با حضور رییس سازمان مورد بررسی و تبادل نظر قرارگرفت.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.