×

حجت الاسلام محسنی اژه ای دادستان کل کشور

حجت الاسلام محسنی اژه ای دادستان کل کشور

حجت الاسلام محسنی اژه ای دادستان کل کشور

حجت-الاسلام-محسنی-اژه-ای-دادستان-کل-کشور

 اجرای قانون باید از سیستم قضایی آغاز شود


دادستان جدید کل کشور با تاکید بر اجرای دقیق قانون و عدالت گفت: از رئیس جدید دستگاه قضا خواسته ایم که اجرای دقیق قانون را از سیستم قضایی آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسنی اژه ای در مراسم معارفه خود به عنوان دادستان کل کشور با تاکید بر اجرای قانون گفت: باید عدالت را از خودمان شروع کنیم و تاکید و توصیه موکدمان این است که اجرای قانون را نیز از خودمان آغاز کنیم و اگر نتوانیم در اعمال و کارهای تشکیلاتی و اداری خود عدالت را اجرا کنیم ممکن است در حوزه های دیگر نیز با مشکل مواجه شویم.

دادستان کل کشور تصریح کرد: باید اجرای عدالت را از خود سیستم قضایی شروع کنیم و اگر در قسمتهایی این امر اجرا نشده و یا زمینه آن فراهم نشده است خودمان این امر را شروع کنیم تا بتوانیم در خارج از حوزه قضا نیز به این امر بپردازیم.

وی تصریح کرد: باید خودمان در اجرای قانون پافشاری داشته باشیم و همدیگر را از باب امر به معروف و نهی از منکر نسبت به عمل به قانون توصیه کنیم و اگر در قوه قضائیه این امر دچار خدشه شود نمی توانیم دیگران را به اجرای عدالت و گردن نهادن به قانون ملزم کنیم.

محسنی اژه ای گفت: این قول را می دهم که به فضل الهی تلاش می کنیم با تجربیاتی که از مراحل مختلف کسب کرده ایم در احیا و صیانت از حقوق عامه و نظارت بر دادسراها به وظیفه خود عمل کنیم.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.