×

زمان برگزاری آزمون جذب قضات شوراهای حل اختلاف اعلام گردید

زمان برگزاری آزمون جذب قضات شوراهای حل اختلاف اعلام گردید

زمان برگزاری آزمون جذب قضات شوراهای حل اختلاف اعلام گردید

زمان-برگزاری-آزمون-جذب-قضات-شوراهای-حل-اختلاف-اعلام-گردید وکیل 

آزمون داوطلبان امر قضا ویژه جذب قاضی شورای حل اختلاف روز جمعه 24 شهریور برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس به نقل از مرکز جذب و آزمون معاونت آموزش قوه قضائیه؛ این آزمون روز جمعه 24 شهریور 1391 از ساعت 7 صبح لغایت 12 صبح به صورت متمرکز در تهران برگزار می گردد.

این گزارش حاکی است محل برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز تهران می باشد و داوطلبان می توانند 24 ساعت قبل از برگزاری آزمون جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود به آدرس تهران- خیابان حافظ- چهارراه کالج- کوچه البرز- پلاک 44 مراجعه نمایند.

گفتنی است تعداد 500 نفر از داوطلبان پس از قبولی در آزمون علمی و طی مراحل گزینشی به عنوان قاضی شوراهای حل اختلاف در کشور پذیرفته خواهند شد.

مرکز شوراهای حل اختلاف فارس همچنین اعلام کرد اسامی 116 نفر از واجدین شرایط استان فارس جهت شرکت در این آزمون شامل 60 نفر از برادران و 56 نفر از خواهران به حوزه های قضایی استان اعلام گردیده است.

منبع :سایت دادگستری کل استان فارس

    

پست های مرتبط

نظرات (1)

  • باران1391-06-18 پاسخ

    سلام، می‌شه لطفا اطلاعات بیشتری از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه رو در اختیار بذارید. برای شهرستانی‌ها که براشون مقدور نیست ۲۴ ساعت قبل از تهران کارت رو بگیرند، راه دیگه‌ای نیست؟مثلا دریافت اینترنتی یا دریافت کارت در صبح روز آزمون؟ و یا اینکه دریافت کارتمان را از مرکز امور شوراهای شهرستان خودمان دریافت کنیم؟

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.