×

حداکثر مجازات برای اسید پاشان اصفهان باید در نظر گرفته شود

حداکثر مجازات برای اسید پاشان اصفهان باید در نظر گرفته شود

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اسید‌پاشان اصفهان مفسد فی‌الارض هستند، گفت عاملان حادثه باید اعدام شوند

حداکثر-مجازات-برای-اسید-پاشان-اصفهان-باید-در-نظر-گرفته-شود

 عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اسید‌پاشان اصفهان مفسد فی‌الارض هستند، گفت: عاملان حادثه باید اعدام شوند.

محمد دهقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان و خانواده خبرگزاری تسنیم در خصوص حادثه اخیر در اصفهان اظهار داشت: فرد یا افرادی که مرتکب اسیدپاشی در اصفهان شدند اقدامی جنایتکارانه انجام داده و دیر یا زود به چنگال عدالت می‌افتند.

وی ادامه داد: حداکثر مجازات برای اسید‌پاشان اصفهان باید درنظر گرفته شود درواقع نیاز به برخورد قاطع با این افراد است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرد یا افرادی که مرتکب اسیدپاشی در اصفهان شدند اختلال در جامعه را به وجود آوردند، گفت: این افراد مفسد فی‌الارض هستند و قطعا باید اعدام شوند.

نگاهی نو به ماهیت جرم و مجازات اسیدپاشی - عوامل اسیدپاشی در جامعه چیست ؟ - مجازات جرم اسیدپاشی در قوانین موضوعه  - اسدپاشی لزوم اقدام قانونگزار - اسیدپاشی جرمی سنگین تر از قتل عمد ، ضرورت تصویب مجازات های بازدارنده - اسدپاشی در حقوق کیفری ایران 

دهقان بیان کرد: متاسفانه به دلیل عدم دوربین در مسیر خیابان‌هایی که این حادثه رخ داده هنوز عامل این حادثه شوم دستگیر نشده است که باید هر چه زودتر این فرد یا افراد دستگیر شوند و به مجازات قانونی خود برسند.

وی افزود: در این میان برخی رسانه‌ها در داخل کشور از این حادثه سوء استفاده کرده و اسیدپاشی اصفهان را به آمران به معروف پیوند زدند که باید بگویم این امر نیز جرم بزرگی است  و این رسانه‌ها دچار منکر شده‌اند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظار داریم دستگاه‌های امنیتی و قوه قضاییه با عاملان این حادثه برخورد کند.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.