×

فراخوان مشمولان دیپلم در آبان ماه سال جاری

فراخوان مشمولان دیپلم در آبان ماه سال جاری

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان ماه 1393 را به خدمت سربازی فراخواند

فراخوان-مشمولان-دیپلم-در-آبان-ماه-سال-جاری

سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان ماه 1393 را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان آبان ماه 1375 برای انجام خدمت دوره ضرورت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم آبان ماه سال 1393 دریافت کرده اند، می بایست در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1393می باشند می بایست راس ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 19/8/93 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

صفر تا صد قانون جدید سربازی - قانون معافیت های سربازی - معافیت موارد خاص در خدمت سربازی - جزییات مهم معافیت سربازی غایبان - مشمولان سربازی چگونه به سفر خارجی بروند ؟ +جدول 

مشمولان ساکن سایر استان های کشور

کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ آبان ماه سال 1393 می باشند راس ساعت7صبح دوشنبه مورخ 19/8/93 به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام نمایند.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.