×

دلایل مجرد ماندن دختران

دلایل مجرد ماندن دختران

دلایل مجرد ماندن دختران

دلایل-مجرد-ماندن-دختران وکیل 

 

دلایل مجرد ماندن دختران

ازدواج برای همه نیست همانطور که خیلی ها ازدواج می کنند خیلی از افراد هم مجرد باقی می مانند اما چه عواملی باعث میشود بعضی دختران ازدواج نکنند در اینجا به چند دلیل از آنها اشاره می کنیم:

شغل
 
دلیل اینکه برخی دختران ازدواج نمی کنند این است که بیشتر روی شغل و حرفه خود تمرکز می کنند و به موفقیت شغلی خود بیش از هر چیز اهمیت می دهند. بعضی از دختران موفقیت در کار برایشان از هر چیز دیگر حتی سر و سامان گرفتن و ازدواج کردن مهم تر است و بیشتر از موفقیت شغلی خود لذت می برند تا مسائل دیگر، شاید همین مسئله باعث میشود که وقت کافی برای برقراری یک رابطه نداشته باشند.
 
مستقل بودن
 
بعضی دختران از استقلال داشتن لذت می برند آنها دوست دارند در مسائل مالی و تصمیماتی که برای زندگی خود می گیرند خود رای باشند و کس دیگری در تصمیم گیری هایشان دخالت نداشته باشد و تمایلی به تکیه کردن بر فرد دیگری ندارند.
 
زندگی اجتماعی
 
اگر دختری یک زندگی اجتماعی عالی پر از دوست و آشنا و مسافرت و ماجراجویی داشته باشد حاضر نیست زندگی اجتماعی خود را به خاطر همسر یا خانواده اش رها کند . این دختران زندگی اجتماعی و در کنار دوستان بودن را ترجیح می دهند تا یک رابطه جدی .
 
وقت آزاد و تفریح
 
افراد وقتی ازدواج می کنند به اندازه دوران مجردی وقت کافی و آزاد برای انجام تفریحات خود ندارند و بیشتر اوقات خود را باید در کنار همسرشان سپری کنند و از طرفی بار مسئولیت زندگی آنها بیشتر می شود. بعضی دختران حاضر نیستند که دست از تفریحات و دوستان خود بردارند تا درکنار همسرشان زندگی کنند. برای همین مجرد بودن را ترجیح می هند.
 
فرد ایده آل
 
برخی دختران به دنبال همسر ایده آل و بی نقصی می گردند برای همین به دشواری با کسی ارتباط برقرار می کنند و دلیل آنها برای ازدواج نکردن این است که هنوز فرد مورد نظر خود را پیدا نکردند.
 
احتیاط
 
دخترانی هستند که خیلی جانب احتیاط را رعایت می کنند و از ازدواج کردن می ترسند. وقتی هم شاهد طلاق نزدیکانشان هستند این ترس بیشتر شده و می ترسند ازدواج ناموفقی داشته باشند.
 
رابطه ای که عذاب آور شود
 
بعضی دختران می ترسند که بعد از ازدواج رابطه خوبی را که با نامزدشان دارند از دست بدهند و رابطه آنها عذاب آور شود و از بحث و جدلهای زناشویی و نحوه سازگاری و ارتباط سالم با همسر گریزانند شاید همین عامل باعث شود که ازدواج نکردن را ترجیح دهند.
 
ارتباط با افراد متفاوت
 
بعضی دختران ترجیح می دهند بودن درکنار افراد متفاوت را تجربه کنند و هرجا و هرکاری که دوست دارند انجام دهند و تمایلی به بودن در کنار یک نفر و یکجا را ندارند و در یک کلام مسئولیت پذیر نیستند .
 
موضوع زمان
 
بعضی دختران وقت برای سرو سامان گرفتن ندارند چون آنها به شغل ، مسافرت ، ماجراجویی و کوه نوردی ، ورزش و دوستانشان بیشتر توجه نشان می دهند تا ازدواج کردن. و اخیرا هم سگ ها به خوبی نقش یک همراه وفادار را بازی می کنند .

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.