×

کاهش 4 درصدی جرم ضرب و جرح در نیروهای مسلح

کاهش 4 درصدی جرم ضرب و جرح در نیروهای مسلح

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح از کاهش 4 درصدی وقوع جرم ضرب و جرح در نیروهای مسلح خبر داد

کاهش-4-درصدی-جرم-ضرب-و-جرح-در-نیروهای-مسلح

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح از کاهش 4 درصدی وقوع جرم ضرب و جرح ( مقالات مرتبط با ضرب و جرح - سوالات مرتبط با ضرب و جرح ) در نیروهای مسلح خبر داد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در بیست و یکمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح کرمانشاه اظهار کرد: این کاهش چهار درصدی در مجموعه نیروهای مسلح در حالی اتفاق افتاده که در سطح جامعه ایراد ضرب و جرح در سال 92 از رشد 12 درصدی برخوردار بوده است.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که این جرم بیشترین میزان پرونده‌ها را در دستگاه قضایی به خود اختصاص داده است، خواستار انجام اقدامات اساسی برای کاهش ضرب و جرح ( مقالات مرتبط با ضرب و جرح - سوالات مرتبط با ضرب و جرح ) در جامعه شد.

جرم ایراد ضرب و جرح عمدی - لایحه دفاعی توهین و ضرب و جرح - چگونگی اثبات ضرب و جرح در دعاوی خانوادگی 

مصدق تقویت و ترویج مفاهیم اخلاقی و ارزش‌های ناب دینی در بین افراد جامعه را امری مؤثر در کاهش جرم بیان کرد و ادامه داد: این مسئله باید از ریشه و به‌صورت زیربنایی حل شود.

به گفته معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح با همکاری این سازمان چندین سال است که حل ریشه‌ای و مبارزه با خشونت را در دستور کار قرار داده و به‌دنبال رساندن وقوع جرم به حد صفر هستند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.