×

زمان مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ارشد و دکتری اعلام شد

زمان مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ارشد و دکتری اعلام شد

زمان مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ارشد و دکتری اعلام شد

زمان-مرحله-تکمیل-ظرفیت-کنکور-سراسری-ارشد-و-دکتری-اعلام-شد

سخنگوی سازمان سنجش از آغاز زمان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری از اول آبان خبر داد.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با واحد مرکزی خبر گفت: با توجه به ظرفیت های جدید برخی دانشگاه ها داوطلبانی که می خواهند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند می توانند اول آبان برای انتخاب رشته مجدد اقدام کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند که مجاز به انتخاب رشته بوده اند؛ افزود: داوطلبانی که در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت می کنند در صورت پذیرفته شدن؛ قبولی قبلی آنان ملغی می شود. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: به احتمال زیاد پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت در نیم سال دوم تحصیلی مشغول به تحصیل خواهند شد.

توکلی همچنین زمان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد را 24 مهر و آزمون دکتری را 17 مهر اعلام کرد و گفت: داوطلبانی که در آزمون های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

وی افزود: مرحله تکمیل ظرفیت مقطع دکتری 17 مهر است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند برای انتخاب رشته به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: کسانی که در مرحله نهایی قبول شده اند حق انتخاب رشته مجدد را ندارند. توکلی گفت: زمان مرحله تکمیل ظرفیت برای انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد هم 24 مهر است. وی اضافه کرد: در این مرحله فقط افراد مجاز به انتخاب رشته حق شرکت دارند و قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت به معنای لغو قبولی قبلی آنان خواهد بود.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.