×

تعدیل اقساط مهریه

تعدیل اقساط مهریه

تعدیل اقساط مهریه

تعدیل-اقساط-مهریه

متن پرسش :

سلام و ادب و احترام سال گذشته زمانی که قیمت سکه سیصد هزار تومان بود من به پرداخت 36 سکه یکجا و مابقی هرماه یک عدد سکه محکوم شدم که تا الان دارم میپردازم که آن هم بیش از توان حقوق کارگری من است و هم اکنون که قیمت سکه 480 هزارتومان شده واقعا به هیچ عنوان نمی توانم بپردازم کما اینکه طی این مدت هنوز نتوانسنم تشکیل زندگی مجدد بدهم .میخواستم بفرمایید آیا با توجه به افزایش شدید قیمت سکه که خارج از توان من است آیا میشود مجدداً درخواست اعسار ( مقالات مرتبط با اعسار - سوالات مرتبط با اعسار ) جهت کاهش مقدار ماهیانه محکوم به داد؟ خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.

مهریه و حق حبس زن و شرایط و نتایج اعمال آن - نکاتی در رابطه با مهریه - مهریه را هم دادند هم گرفتند - شرائط تقسیط مهریه - راه حل هایی برای طلاق و مهریه - شرایط پذیرش اعسار از پرداخت مهریه 

متن پاسخ :

با سلام . قضات دادخوست تعدیل اقساط مهریه ( مقالات مرتبط با مهریه - سوالات مرتبط با مهریه ) را با مستندات لازم که حاکی از عدم امکان و توانائی محکوم علیه از پرداخت اقساط تعیین شده است ، می پذیرند. حال این دلائل و مستندات می تواند ناشی از ضعیف تر شدن بنیه مالی محکوم علیه باشد یا نوسانات بازار و افزایش قیمتها و یا حوادث دیگری اعم از قهری و غیره که موجب عدم امکان پرداخت اقساط میشود . موفق باشید.

منبع : راه مقصود

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.