×

قوه قضاییه استخدام می کند

قوه قضاییه استخدام می کند

قوه قضاییه استخدام می کند

قوه-قضاییه-استخدام-می-کند

 معاون مالی و اداری قوه قضاییه گفت: استخدام چهار هزار و 700 نیرو در برنامه کاری این قوه قرار دارد که با استخدام این تعداد، کمبود در بخش نیروی انسانی برطرف می شود.

ایرنا: ˈنوروزعلی کهزادیˈ در آیین بهره برداری از ساختمان دادگستری شهرستان رشتخوار از توابع استان خراسان رضوی، افزود: دو گروه از این نیروها تاکنون جذب شده اند که بعد از آموزش های لازم به جمع نیروهای قضایی در سطح کشور می پیوندند.

وی اظهار امیدواری کرد: دولت و مجلس با اختصاص اعتبارات و کمک های لازم ، قوه قضائیه را در مورد جذب و به کارگیری نیروهای جدید یاری کنند.

معاون امور مالی و اداری قوه قضائیه همچنین به پروژه های عمرانی اشاره کرد و افزود : براساس سیاست های این قوه، تمام پروژه ها باید در مدت دو سال به بهره برداری برسد.

کهزادی در ادامه سخنانش در مورد نقش قوه قضائیه در تامین امنیت در ابعاد مختلف، گفت: این قوه به همراه سایر دستگاه های اجرایی ذیربط ، برای امنیت جامعه از هیچ کوششی دریغ ندارد و با کسانی که به امنیت جامعه لطمه وارد کنند با جدیت برخورد می کند.

وی در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت :خدمات این نیرو در سطح کشور برای نظام اسلامی عزت، احترام ، امنیت و رضایت مردم را در پی داشته است.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.