×

وقوع پدیده گدایی پیامکی در کشور

وقوع پدیده گدایی پیامکی در کشور

رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت گدایی پیامکی در کشور در حال رخ دادن است و پیام های زیادی با مضمون گدایی پیامکی درکشور ارسال می شود

وقوع-پدیده-گدایی-پیامکی-در-کشور وکیل 

رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی گفت: گدایی پیامکی در کشور در حال رخ دادن است و پیام های زیادی با مضمون گدایی پیامکی درکشور ارسال می شود.
 
به گزارش مهر، سرهنگ مهرداد امیدی صبح دوشنبه درنشست خبری اظهار داشت: اخیرا افرادی با ارسال پیامک های گروهی اقدام به گدایی پیامکی می کنند و در پیامک ها از هموطنان می خواهند با توجه به نداشتن تمکن مالی مبالغی را به حساب این افراد واریز کنند.وی ادامه داد: گدایان، شماره حساب یا شماره کارت خود را برای افراد پیامک می کنند و از آنها می خواهند مبالغی  را به عنوان کمک به حساب آنها واریز کنند.
 
رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در ادامه از شناسایی و دستگیر سلطان کلاهبرداری کشور در زندان خبر داد و افزود: این فرد که به دکتر حمید زاده معروف است از داخل زندان اقدام به کلاهبرداری  کارت به کارت کرده و به همراه 6 نفر از همدستانش به 900 فقره کلاهبرداری اعتراف کرده است. این متهم سابقه دار به سلطان کلاهبردای معروف است و در زندان روش های کلاهبرداری را به سایر زندانیان اموزش می دهد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.