×

پرداخت جریمه در واقع مجازاتی برای غایبان سربازی است

پرداخت جریمه در واقع مجازاتی برای غایبان سربازی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت پرداخت جریمه در واقع مجازاتی برای غایبان سربازی است

پرداخت-جریمه-در-واقع-مجازاتی-برای-غایبان-سربازی-است وکیل 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پرداخت جریمه در واقع مجازاتی برای غایبان سربازی ( مقالات مرتبط با سربازی - سوالات مرتبط با سربازی ) است.

معافیت موارد خاص در خدمت سربازی - نحوه خرید خدمت سربازی ایرانیان مقیم خارج - قوانینی که سربازان از آن بی اطلاعند - قانون معافیت های سربازی 

 به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از سایت مناظره، ابوذر ندیمی با بیان اینکه در صورت تصویب بند مذکور تمام افراد چه غنی و چه فقیر می توانند زیر چتر آن باشند، گفت: پولداران و فقرا در جامعه ما به صورت نامناسب معرفی شده اند بنابراین چسباندن مارک طرفداری از پولداران به این بند کار درستی نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به سخنان مخالفان اشاره کرد و افزود: مخالفان نیز به نوعی سخن موافقان را با کلامی دیگر بیان می کنند و این پیشنهاد قطعا در گردش کار خواهد بود و در آن زمان نمایندگان مخالف می توانند موارد اصلاحی خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه باید به طور کلی برای قانون گریزان تدبیری بیاندیشیم، تصریح کرد: ما در مقابل کسانی که به هر دلیلی وظیفه قانونی را انجام نداده اند باید چه اقدامی انجام دهیم؟ باید تدبیری اندیشیده شود.

صفر تا صد قانون جدید سربازی - چرا کارت هوشمند سربازی دیر صادر می شود ؟

ندیمی اظهار داشت: قطعا عناوینی به متن اضافه خواهد شد و در پاسخ به این نگاه که گفته می شود غایبان سربازی قانون گریزند پس باید مجازات شوند می توان گفت که  پرداخت این میزان جریمه خود مجازات محسوب می شود.

وی تاکید کرد: حتی اگر پرداخت این پول در جهت کمک به دولت باشد نیز نمی تواند "نادرست" تلقی شود چراکه دولت نیز جزئی از نظام محسوب می شود.

منبع : خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.