×

سخاوتمندانه ترین رفتار یک کارتن خواب

سخاوتمندانه ترین رفتار یک کارتن خواب

یک مرد کارتن‌خواب آمریکایی در آستانه سال نو میلادی با رفتارش بسیاری از مردم آمریکا را شگفت‌زده کرد

سخاوتمندانه-ترین-رفتار-یک-کارتن-خواب

یک مرد کارتن‌خواب آمریکایی در آستانه سال نو میلادی با رفتارش بسیاری از مردم آمریکا را شگفت‌زده کرد.

فتوای مرجع برای حل مشکلات کارتن خواب ها - هشدار پزشکی قانونی درباره ی سرما زدگی کارتن خواب ها 

 روزنامه ایران نوشت: دقایقی از زندگی این فرد بی‌خانمان در آستانه سال نو میلادی بارها و بارها در شبکه‌های مختلف اجتماعی به نمایش درآمده است، تا تصویر واقعی زندگی گوشزد شود.

یک سازنده دوربین مخفی به نام «جاش پالر‌لین» تصمیم گرفت به یک بی‌خانمان صد دلار اهدا کند، اما سوژه دوربین مخفی او، اهدای صد دلار نبود، بلکه موضوع دوربین مخفی این بود که مرد بی‌خانمان با صد دلاری چه خواهد کرد.

دوربین مخفی «جاش» مرد بی‌خانمان را تا یک سوپرمارکت دنبال کرد. برخی فکر می‌کردند که او حتماً پولش را صرف خرید مشروبات الکلی یا مواد مخدر خواهد کرد و برخی فکر کردند او لباس یا غذا برای خود می‌خرد، ولی مرد بی‌خانمان همه را شگفت‌زده و شرمنده کرد. او با صد دلاری اهدایی مقدار زیادی مواد غذایی و خوراکی خرید و سپس با عجله به طرف محله‌ای حرکت کرد. دوربین مخفی او را دنبال می‌کرد. مرد کارتن‌خواب خود را به منطقه‌ای رساند که کارتن‌خواب‌های زیادی در آنجا بودند. او تمام مواد غذایی را که خریده بود بین آنها تقسیم کرد. شور و شوق و‌ شادی افراد بی‌خانمان از این حرکت سخاوتمندانه مرد کارتن‌خواب اشک را به چشم سازنده دوربین مخفی و همراهانش برد.

همه کسانی که شاهد این صحنه بودند، با تعجب به او نگاه می‌کردند. «جاش پالرلین» دوباره به دیدن مرد بی‌خانمان رفت و صد‌ دلار دیگر به او داد. این کارگردان واقعاً اعتقاد دارد که هیچ‌گاه نباید از روی جلد یک کتاب در مورد محتوای کتاب قضاوت کرد. او می‌گوید: زندگی آدم‌ها هم دقیقاً همین مصداق را دارد با ظاهر افراد نباید در مورد افکار، احساسات و میزان عشقشان به زندگی و همنوعانشان قضاوت کرده و رأی داد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.