×

نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد ظرف یک ماه آینده اعلام می شود

نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد ظرف یک ماه آینده اعلام می شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود

نتایج-آزمون-استخدامی-ثبت-اسناد-ظرف-یک-ماه-آینده-اعلام-می-شود

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.

اعلام آمادگی سازمان ثبت اسناد برای تثبیت مالکیت منابع طبیعی - ایجاد مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشو

"احمد تویسرکانی" ، با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
 
وی ادامه داد: این آزمون در راستای بهینه‌سازی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص با حضورحدود 15 هزار نفر برگزار شد که از این میان، بعد از طی مراحل قانونی 1200 نفر به استخدام این سازمان درخواهند آمد.
 
گفتنی است؛ آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در 28 شهریور ماه امسال در تهران و 7 استان کشور برگزار شد که احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نحوه برگزاری این آزمون  بازدید کرد.

گام بلند سازمان ثبت در جلوگیری از موقوفه خواری 
 
لازم به ذکر است از1200 نفری که به استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر خواهند آمد، 350 نفر در حوزه فناوری اطلاعات و مالکیت معنوی و سایر افراد در دیگر بخش‌های تخصصی این سازمان به کارگیری خواهند شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.