×

لایحه جامع وکالت بعد از توافق دولت و قوه قضاییه به جریان می افتد

لایحه جامع وکالت بعد از توافق دولت و قوه قضاییه به جریان می افتد

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری از به جریان افتادن لایحه جامع وکالت بعد از برگزاری نشست بین دولت و قوه قضاییه برای حل مشکلات ایجاد شده در مورد این لایحه خبر داد

لایحه-جامع-وکالت-بعد-از-توافق-دولت-و-قوه-قضاییه-به-جریان-می-افتد وکیل 

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری از به جریان افتادن لایحه جامع وکالت بعد از برگزاری نشست بین دولت و قوه قضاییه برای حل مشکلات ایجاد شده در مورد این لایحه خبر داد.

متن لایحه جامع وکالت و مشاوره حقوقی مصوب دولت - لایه های نهان و آشکار لایحه جامع وکالت - بررسی لایحه جامع وکالت 

عبدالعلی میرکوهی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان در مورد وضعیت بررسی لایحه جامع وکالت اظهارکرد: برای این لایحه باید دولت و قوه قضاییه با هم به توافق برسند و طی نشستی مشکلات ایجاد شده را بررسی و برطرف سازند.

وی با تاکید بر لزوم تصویب لایحه جامع وکالت برای قانونمند کردن این حرفه، تصریح کرد: هم‌اکنون بدنبال تحقق این مهم هستیم که دولت و قوه قضاییه در مورد لایحه فوق‌الذکر به یک جمع‌بندی برسند و بلافاصله بعد از آن لایحه به جریان افتاده و برای بررسی و تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی فرستاده خواهد شد.

عاقبت لایحه جامع وکالت به کجا می رسد ؟ 

گفتنی است که معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری پیش از این گفته بود که تصویب لایحه جامع وکالت براساس برنامه پنجم توسعه ضروری بوده و هر سه قوه ملزم به همکاری هستند و این موضوع دل بخواهی نیست که برخی ادعا کنند در الویت مجلس قرار ندارد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.