×

اجرا گذاشتن چک

همه چیز درباره " اجرا گذاشتن چک "

اجرا گذاشتن چک

باسلام بنده و یه فرد دیگر هر کدام به طور جداگانه هر کدام یک واحد از سازنده خریدیم (بنده واحد 80 متری - اون آقا واحد 90 متری) . سازنده برروی سند واحد ما وام گرفته بود و موقع سر رسید وام فرار کرد و از ایران خارج شد. بانک مقدار وام را تقسیم به 2 کرد سهم هر واحد 100 میلیون شد ایشون واحد خود را آزاد کرد (ولی من حدود 80 میلیون به بانک دادم دیگه پولی نداشتم پرداخت کنم دنبال وام هستم) چکی که سازنده برای تضمین در بنگاه می گذارد (حدود 200 میلیون) از طریق قانون از بنگاه گرفته و از اون جایی که واحد خودش رو آزاد کرده (سند از نام سازنده به نام خودش کرده )و واحد من هنوز به نام سازنده هست می خواهد این چک را فرم بزند ومن را تحدید کرده که 50 میلیون بهش بدم وگرنه با اجرا گذاشتن چک، واحد من رو مسدود می کند . (سند واحد من هنوز به نام سازنده است و فقط از طریق قولنامه به نام من است و هنوز هم رهن بانک است ) من باید چه کنم؟ آیا میتواند واحد من را مسدود کند؟ این واحد تمام زندگی من است(ارزش این واحد 200 است که من تا به حال 200 م به سازنده و 80 م به بانک پرداخت کردم و تنها چیزی که در ایران به نام سازنده فراری است واحد من است) ممنون میشم کمکم کنید و بگید من چه کنم!؟

اولا بنگاه دار نباید تضمینی که مربوط به تمام ساختمان بوده به یک نفر بدهد چرا که شما هم در این تضمین سهم دارید.موضوع دیگر اینکه

مشاهده پاسخ کامل

باسلام وتشکرمیخواستم بدونم درصورت ندادن اقساط وام توسط وام گیرنده بانک موظف به اجرا گذاشتن چکهای هر دو ضامن میباشد یا به صورت اختیاری هر کدام راکه بخواهدبه اجرا میگذارد.درصورت انجام عمل دوم اگراین حق را نداشته باشد میتوان از بانک شکایت کرد یا نه؟لطفاجواب رادر صورت امکان سریعترارسال کنید.

بانک در جهت وصول هر یک از چکها یا هر دو

مشاهده پاسخ کامل

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.