×

قانون تعیین تکلیف حسابهای سنواتی وزارت جهاد سازندگی طی سالهای 1363 لغایت 1370

قانون تعیین تکلیف حسابهای سنواتی وزارت جهاد سازندگی طی سالهای 1363 لغایت 1370

قانون-تعیین-تکلیف-حسابهای-سنواتی-وزارت-جهاد-سازندگی-طی-سالهای-1363-لغایت-1370

وکیل


ماده واحده – به منظور حسابهای معوقه سنوات 1363 لغایت 1370 وزارت جهاد سازندگی و سازمانهای تابعه بعد از تاریخ تصویب الحاق به وزارت مذکور و1367 لغایت 1370 مؤسسات وابسته موضوع ماده 85 قانون مقررات مالی اداری و استخدامی وزارت مذکور منطبق با سیستم حاکم بر سایر دستگاههای دولتی و رفع موانع موجود و ایجاد تسهیلات لازم هیاتی تام الاختیار مرکب از یک نفر به معرفی رئیس دیوان محاسبات کشور، یک نفر به معرفی وزیر اموراقتصادی و دارایی ویکنفر به معرفی رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور نماینده وزارت جهاد سازندگی (بدون حق رأی) تعیین می گردد. تصمیمات این هیأت که به اکثریت آرا اتخاذ می شود و تنها ناظر بر ایجاد تسهیلات در امر تنظیم حسابهای مذکور می باشد، مانع از رسیدگی دیوان محاسبات کشور براساس وظایف مندرج در اصل (55) قانون اساسی و مانع تعقیب قانونی متخلفین نخواهد بود. وزارت جهاد سازندگی مکلف است اطلاعات و مدارک مورد نیاز هیأت را در اختیار آنان قرار داده و همکاری لازم را به عمل آورد.
تبصره 1- نحوه تنظیم حسابهای یادشده بطور کلی یا موردی توسط هیأت مذکور تعیین می گردد.
تبصره 2- دستورالعمل اجرائی و برنامه زمان بندی تنظیم حسابهای مذکور در اجرای این قانون، حداکثر ظرف سه ماه از تاریخ ابلاغ قانون توسط هیأت مذکور تعیین و به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.
تبصره 3- مدت مأموریت هیأت یادشده یکسال از تاریخ ابلاغ این قانون تعیین می شود و تمدید آن در صورت لزوم به پیشنهاد هیأت مذکور با تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس دیوان محاسبات کشور بلامانع است.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و سه تبصره در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ چهارم خرداد ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و شش مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 18/3/1376 به تایید شورای نگهبان رسیده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی - علی اکبر ناطق نوری

نوع : قانون

شماره انتشار : 15239

تاریخ تصویب : 1376/03/04

تاریخ ابلاغ : 1376/04/08

دستگاه اجرایی : وزارت جهاد كشاورزی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.