×

مقررات اداری و استخدامی بنیاد شهید انقلاب اسلامی

مقررات اداری و استخدامی بنیاد شهید انقلاب اسلامی

مقررات-اداری-و-استخدامی-بنیاد-شهید-انقلاب-اسلامی
شماره 60593/ت16467هـ - 28/4/1376

سازمان امور اداری و استخدامی کشور – بنیاد شهید انقلاب اسلامی
هیأت وزیران در جلسه مورخ 18/4/1376 بنا به پیشنهاد شماره 405/82/330 مورخ 28/12/1374 بنیاد شهید انقلاب اسلامی و تأیید سازمان امور اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مقررات اداری و استخدامی بنیاد شهید انقلاب اسلامی را به شرح زیر تصویب نمود:

ماده 1- از تاریخ تصویب این آئین نامه کارکنان ستاد بنیاد شهید انقلاب اسلامی و واحدهای تابعه بنیاد شهید در استانها – که در این آئین نامه «بنیاد» نامیده می شود – تابع ضوابط و مقررات قانون استخدام کشوری (به استثنای فصل هشتم قانون یاد شده)، آئین نامه های اجرائی و اصلاحات بعدی آن هستند.
تبصره 1- کارکنان بنیاد از نظر بیمه ، بازنشستگی و دیگر مقررات تأمینی تابع قانون تأمین اجتماعی و اصلاحات بعدی آن و تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.
تبصره 2- اعضای هیأت علمی مشمول این آئین نامه که به صورت تمام وقت در بنیاد به خدمت اشتغال دارند، تابع ضوابط و مقررات استخدامی اعضای هیأت علمی موسسات آموزشی و پژوهشی هستند.
تبصره 3- سازمانهای وابسته به بنیاد که هزینه جاری آنها از محل منابع پیش بینی شده در قوانین بودجه سنواتی تأمین نمی شود. تابع ضوابط استخدامی خاص خود که با توجه به روال پیش بینی شده در اساسنامه این سازمانها ابلاغ می شود هستند.
ماده 2- آن دسته از کارکنان شاغل که در تاریخ تصویب این آئین نامه به طور تمام وقت و در قبال دریافت حقوق و دستمزد در خدمت بنیاد شهید بوده اند، مشروط بر اینکه هنگام استخدام در بنیاد سن آنان از سن مقرر در بند «الف» ماده (14) قانون استخدام کشور تجاوز ننموده باشد، با تأیید گزینش و رعایت شرط بند «الف» ماده (14) قانون استخدام کشوری به رسمی تبدیل وضع می یابند.
تبصره 1- در صورتی که مجموع حقوق و فوق العاده شغل کارکنانی که به موجب این آئین نامه تبدیل وضع می یابند، کمتر از حقوق از حقوق و فوق العاده شغل قبلی آنها باشد، ما به التفاوت به عنوان تفاوت تطبیق به آنان پرداخت و هرگونه افزایش مبلغ پرداختی از مبلغ مابه التفاوت کسر می شود.
تبصره 2- ضوابط تطبیق وضعیت کارکنان شاغل در بنیاد با این آئین نامه به استناد آئین نامه اجرائی قانون نظام هماهنگ پرداخت کاکنان دولت توسط بنیاد تدوین و پس از تأیید سازمان امور اداری و استخدامی کشور اجراء می شود.
ماده 3- بنیاد موظف است در اجرای تبصره ماده (24) آئین نامه اجرائی قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، حداکثر ظرف مدت شش ماه طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل بنیاد را تهیه و پس از تأیید سازمان امور اداری و استخدامی کشور اجراء نماید.
ماده 4- بنیاد موظف است در اجرای تبصره (33) قانون برنامه دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران حداکثر ظرف سه ماه تشکیلات کلی خود رابا توجه به اهداف و وظایف خود تدوین و پس از تأیید سازمان امور اداری و استخدامی کشور اجراء نماید.
تبصره – تشکیلات تفصیلی بنیاد با توجه به تشکیلات کلی مورد تأیید سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و توسط رئیس بنیاد ابلاغ می شود.
ماده 5- هرگونه استخدام جدید – کاکنان و اعضای هیأت علمی – در بنیاد بر طبق ضوابط و مقررات قانون استخدام کشوری و مقررات استخدامی اعضای هیأت علمی و در چهار چوب تشکیلات تفصیلی بنیاد صورت می گیرد.
معاون اول رئیس جمهور – حسن حبیبی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1376/04/18

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور - بنیاد شهید انقلاب اسلامی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.