×

قانون تامین اعتبار لازم برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی

قانون تامین اعتبار لازم برای برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی

قانون-تامین-اعتبار-لازم-برای-برگزاری-اجلاس-سران-کشورهای-عضو-سازمان-کنفرانس-اسلامی

وکیل


ماده واحده ـ به دولت اجازه داده می شود برای انجام هزینه های لازم برگزاری هشتمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی از قبیل تکمیل ساختمانهای مورد نیاز، خرید کالا، تجهیزات و خدمات امنیتی و رفاهی مورد نیاز، تهیه هدایا، اجاره هواپیما و سایر هزینه های مورد نیاز حداکثر تا دویست و پنجاه میلیارد (000/000/000/250) ریال از محل صرفه جوئی بودجه سال 1376 تأمین و پس از مبادله موافقتناخمه با سازمان برناخ و بودجه هزینه نماید. تا میزان چهل درصد (40%) از اعتبار فوق از قانون محاسبات عمومی و سایر مقررات عمومی دولت مستثنی می باشد.
تبصره ـ این قانون از تاریخ تصویب لازم الجراء خواهد بود و وزارت امور اقتصادی و دارائی و سازمان برناخه و بودجه موظف اند از تاریخ تصویب قانون ظرف مدت 4 ماه گزارش کامل میزان و نحوه هزینه کردن اعتبار فوق را به کمیسیونهای شوراها و امور داخلی کشور، برناخمه و بودجه ، امور اقتصادی و دارائی و تعاون مجلس شورای اسلامی تقدیم نماید.
قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه علنی روز چهارشنبه مورخ شانزدهم مهرماه یکهزار و سیصد و هفتاد و شش مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 16/7/1376 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی - علی اکبر ناطق نوری

نوع : قانون

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1376/07/16

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.