×

آئین نامه اجرائی بند (د) تبصره (7) قانون بودجه سال 1373 کل کشور

آئین نامه اجرائی بند (د) تبصره (7) قانون بودجه سال 1373 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-بند-(د)-تبصره-(7)-قانون-بودجه-سال-1373-کل-کشور
سازمان برنامه و بودجه – وزارت کار و امور اجتماعی – وزارت دفاع و شتیبانی نیروهای مسلح
هیات وزیران در جلسه مورخ 4/2/1373 بنا به پیشنهاد شماره 277-102 مورخ 24/1/1373 سازمان برنامه و بودجه و موافقت وزارتخانه های کار و امور اجتماعی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به استناد بند «د» تبصره (7) قانون بودجه سال 1373 کل کشور، آئین نامه اجرائی بند یاد شده را به شرح زیر تصویب نمود:

ماده 1- در این آئین نامه «سازمان آموزش فنی و حرفه ای وزارت کار و امور اجتماعی» اختصارا «سازمان» و «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران» ،«وزارت دفاع»نامیده میشود.
ماده 2- به سازمان اجازه داده می شود اعتبار موضوع بند فوق را برای تجهیز مراکز و اجرای برنامه های آموزش فنی و حرفه ای در پادگانها و مراکز سیار هزینه کند.
ماده 3- به منظور اجرای دوره های آموزش فنی و حرفه ای ، نیروهای مسلح، محلهای مناسبی برای اجرای برنامه های آموزشی در پادگانها فراهم نموده و در اختیار سازمان قرار میدهند.
ماده 4- تعیین رشته های آموزش و برگزاری آزمونپیان دوره برساس استاندارد به عهده سازمان است.
تبصره – در صورت موفقیت در آزمون، به آموزش دیدگان، براساس درجات مهارت از سوی سازمان گواهینامه ، اعطاء خواهده شد.
ماده 5- نصب تجهیزات مورد نیاز در پادگانهای نیروهای مسلح و ایجاد کارگاه برای اجرای دوره های آموزش فنی و حرفه ای با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح توسط سازمان انجام خواهد شد و اماکن مورد نیاز در اختیار سازمان قرار می گیرد. در صورت عدم استمرارر آموزش فنی و حرفه ای در هر پادگان ، کلیه تجهیزات و مواد آموزشی تهیه شده از اعتبار مزبور در اختیار سازمان قرار میگیرد.
تبصره – در صورت امکان، نیروهای مسلح می توانند جهت اجرای دوره های آموزش فنی و حرفه ای ، امکانات کارگاهی و تجهیزات مورد نیاز مربوط به خود در پادگانها را در اختیار سازمان قرار دهند.
ماده 6- سازمان می تواند از مراکز سیار آموزشی خود در پدگانها استفاده نماید و پس از اتمام دوره های آموزش، آنها را به سایر محلهای مورد نظر منتقل نماید.
ماده 7- سازمان می تواند با هماهنگی نیروهای مسلح و وزارت دفاع از پسنل ویفه نیروهایمسلح که دارای تخصص لازم باشند برای تدریس تئوری و عملی در پادگانها استفاده نماید.
ماده 8- ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و سازمان موظفند مقررات این آئین نامه را به واحدهای تابع خود در سراسر کشور ابلاغ نمایند تا واحدهای مزبور همکاری لازم را برای اجرای دوره های آموزشی به عمل آورند.
معاون اول رئیس جمهور – حسن حبیبی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1373/02/04

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت كار و امور اجتماعی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.