×

تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در ستاد پشتیبانی تنظیم بازار در خصوص طرح توزیع لاستیک تولید داخلی و وارداتی

تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در ستاد پشتیبانی تنظیم بازار در خصوص طرح توزیع لاستیک تولید داخلی و وارداتی

تصمیم-نمایندگان-ویژه-رئیس-جمهور-در-ستاد-پشتیبانی-تنظیم-بازار-در-خصوص-طرح-توزیع-لاستیک-تولید-داخلی-و-وارداتی

وکیل


شماره 70068 18/10/1373

وزارتخانه های بازرگانی, تعاون, صنایع, دادگستری
تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در ستاد پشتیبانی برنامه تنظیم بازار که بر اساس اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به استناد تصویب نامه شماره 40214/ت 2878 ه مورخ 23/7/1373 به عنوان تصمیم هیأت وزیران اتخاذ شده است به شرح زیر جهت اجراء ابلاغ می گردد:
1 – رح توزیع لاستیک تولید داخل و وارداتی بشرح جددول پیوست است.
2 – میزان سهمیه تهران و استان های کشور از مجموع کل تولید را وزارت بازرگانی تعیین و به کارخانجات تولیدی و ادارت بازرگانی هر استان ابلاغ می نماید
3 – سهمیه بخش مصارف عمومی (مردمی) را کارخانجات تولیدی از طریق نمایندگیهای فعلی در اختیار صنوف و تعاونیهای صنفی قرار خواهند داد.
4 – چنانچه سهمیه تعیین شده از طریق نمایندگیهای کارخانجات جذب نشود وزارت بازرگانی از سایر امکانات جهت توزیع سهمیه مذکور استفاده خواهد کرد
5 – کارخانجات تولیدی موظفند لیست سهمیه ای را که در اختیار نمایندگیها قرار می دهند هر ماه به تفکیک تعداد و اندازخ لاستیک در اختیار ادارات کل بازرگانی استانها و وزارت بازرگانی قرار دهند.
6 – نمایندگیهای فروش لاستیک موظفند لیست لاستیک های توزیع شده را با ذکر تعدا و اندازه و نام خریدار, به وزرات بازرگانی ارسال نمایند. 7 - صنوف و تعاونیها (فروشندگان جزء) موظفند شماره خودرو و تعداد لاستیک فروخته شده و شماره فاکتور را ثبت کنند و هر ماه لیست لاستیک های فروخته شده را در اختیار سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات در تهران و ادارات بازرسی و نظارت استان ها و شهرها قرار دهند.
مسئولیت بازرسی و نظارت ب رحسن اجرای این دستورالعمل با وزارت بازرگانی و سازمان بازرسی نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات است.
8 – واردات لاستیک بدون انتقال ارز صرفاًَ برای مواردی که تا تاریخ 12/10/1373 ثبت سفارش شده با استفاد از ارز حاصل از صادرات بدون استفاده از ارز بانک مرکزی مجاز اعلام می شود.
معاون اول رئیس جمهور – حسن حبیبی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1373/10/18

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت دادگستری - وزارت بازرگانی - وزارت صنایع - وزارت تعاون -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.