×

تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در ستاد پشتیبانی برنامه تنظیم بازار

تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور در ستاد پشتیبانی برنامه تنظیم بازار

تصمیم-نمایندگان-ویژه-رئیس-جمهور-در-ستاد-پشتیبانی-برنامه-تنظیم-بازار-
شماره 72595 13/12/1373

وزارتخانه های صنایع ، بازرگانی ، کشاورزی ، دادگستری و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران .
تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور که در جلسه مورخ 7/12/1373 در ستاد پشتیبانی برنامه تنظیم بازار و بر اساس اصل یکصد وبیست وهفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به استناد تصویبنامه شماره 40214/ت 287 هـ مورخ 23/7/1373 به عنوان تصمیم هیئت وزیران اتخاذ شده است به شرح زیر جهت اجرا ابلاغ میگردد:
1-کارخانجات نساجی و پنبه پاک کنی وکلیه عوامل عمده فروشی که پنبه محلوج را به صورت عمده عرضه مینمایند، موظفند میزان موجودی خود را ماهانه به وزارت صنایع و سازمان بازرسی و نظارت اعلام نمایند.
2-فروش پنبه محلوج از تاریخ ابلاغ این مصوبه توسط کارخانجات پنبه پاک کنی مستقیما" و بدون واسطه با تایید وزارت صنایع به کارخانجات ریسندگی و بافندگی انجام میگیرد.
3-در صورتیکه واحدهای فوق از اعلام موجودی صحیح خودداری نمایند و یا بر خلاف دستورالعمل وزارت صنایع پنبه محلوج را عرضه نمایند با آنها طبق مقررات تعزیرات حکومتی رفتار خواهد شد.
4-وزارتخانه های کشاورزی ، بازرگانی ، صنایع و بانک مرکزی موظفند حداکثر ظرف مدت یکماه، طرح تشکیل شرکت سهامی متشکل از کشاورزان ، کارخانجاتد پنبه پاک کنی ونساجی را به منظور نظارت بر تنظیم بازار تولید ، توزیع ، خرید، ذخیره سازی ، عرضه مطلوب قسمتی از پنبه محلوج و دریافت تسهیلات بانکی را تهیه و به ستاد پشتیبانی برنامه تنظیم بازار ارائه نمایند.
معاون اول رئیس جمهور – حسن حبیبی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1373/12/07

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت دادگستری - بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران - وزارت بازرگانی - وزارت صنایع - وزارت جهاد كشاورزی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.