×

لایحه قانونی راجع به مقررات سازمانهای منطقه ای بهداری و بهزیستی استانها و اضافه کارکارکنان مربوط و درآمد اختصاصی بیمارستانها و برخی امور استخدامی و مالی وزارت بهداری و بهزیستی

لایحه قانونی راجع به مقررات سازمانهای منطقه ای بهداری و بهزیستی استانها و اضافه کارکارکنان مربوط و درآمد اختصاصی بیمارستانها و برخی امور استخدامی و مالی وزارت بهداری و بهزیستی

لایحه-قانونی-راجع-به-مقررات-سازمانهای-منطقه-ای-بهداری-و-بهزیستی-استانها-و-اضافه-کارکارکنان-مربوط-و-درآمد-اختصاصی-بیمارستانها-و-برخی-امور-استخدامی-و-مالی-وزارت-بهداری-و-بهزیستی شماره 5938 14/4/1359
وزارت بهداری و بهزیستی
لایحه قانونی راجع به مقررات سازمانهای منطقه ای بهداری و بهزیستی استانها و اضافه کارکارکنان مربوط و درآمد اختصاصی بیمارستانها و برخی امور استخدامی و مالی وزارت بهداری و بهزیستی که درجلسه مورخ11/4/59 بتصویب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران رسیده است بپیوست ابلاغ میگردد.

ماده واحده – با توجه به قانون تأسیس وزارت بهداری و بهزیستی ، سازمانهای منطقه ای بهداری و بهزیستی استانها از اول سال 1359 از شمول تبصره های 32 و33 قانون بودجه سال 1358 مستثنی بوده و کمافی السابق از مقررات تأمین اجتماعی استفاده مینماید .
تبصره 1- کلیه درآمدهای اختصاصی بیمارستانها به حساب خزانه واریز خواهد شد و درهرسال مبلغی به تشخیص رئیس بیمارستانکه معادل درآمد اختصاصی سالیانه آن بیمارستان خواهد بود از محل بودجه بیمارستان دراحتیار رئیس بیمارستان قرار خواهد گرفت که بدون نیاز به رعایت قانون محاسبات عمومی به مصرف هزینه های فوری و ضروری خاص بیمارستان برساند .
تبصره 2- در بیمارستانها و کادر بهداشتی درمانی وآموزشی و بهزیستی سازمانهای منطقه ای بهداری و بهزیستی پرداخت اضافه کار ساعتی به تمام کارمندان تا 175 ساعت بشرط انجام کار بلامانع است ( باستثنای رسته های اداری و مالی که تابع مقررات خاص خود هستند ).
تبصره 3- رعایت قانون حداقل و حداکثر حقوق و مزایا درمورد پزشکان سازمانهای منطقه ای بهداری و بهزیستی استانها با توجه به لایحه قانونی موضوع ابلاغ شماره 12036 مورخ 22/2/59 شورای انقلاب بقوت خود باقی است .
تبصره 4- وزارت بهداری و بهزیستی میتواند تا 50% حقوق و مزایا بعنوان حق صعوبت کار به کارمندان سازمانهای منطقه ای پرداخت نماید . این پرداخت با پیشنهاد شورای فنی بهداشتی و درمانی سازمانهای منطقه ای و تصویب شورای فنی بهداشتی و درمانی سازمانهای منطقه ای و تصویب شورای فنی بهداشتی درمانی وزارت بهداری قابل پرداخت میباشد .
تبصره 5- بوزارت بهداری و بهزیستی اجازه داده میشود کادر پزشکی و پیراپزشکی و رسته خدمات واحدهای وابسته به خدمات درمانی بهداشتی را خارج از محدودیت 1% به شرط وجود اعتبار استخدام نماید .
شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

نوع : قانون

شماره انتشار : 10318

تاریخ تصویب : 1359/04/11

تاریخ ابلاغ : 1359/05/07

دستگاه اجرایی : وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.