×

آئین نامه اجرائی بند «و» تبصره (8) قانون بودجه سال 1374 کل کشور

آئین نامه اجرائی بند «و» تبصره (8) قانون بودجه سال 1374 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-بند-«و»-تبصره-(8)-قانون-بودجه-سال-1374-کل-کشور

وکیل


شماره 686 / ت 14996 هـ 23 /5/1374
وزارت آموزش و پرورش
هیات وزیران در جلسه مورخ 1/5/1374 بنا به پیشنهاد شماره 177/760 مورخ 26/1/1374 وزارت آموزش و پرورش و به استناد بند «و» تبصره 8 قانون بودجه سال 1374 کل کشور ، آئین نامه اجرائی بند یاد شده را به شرح زیر تصویب نمود :

1 ـ به وزارت آموزش و پرورش اجازه داده می شود ساختمانهای واحدهای آموزشی تحت پوشش و امکانات موجود در آنها را در خارج از نوبت اجرای آموزشهای رسمی برای تشکیل کلاسهای تقویتی و فوق برنامه به فرهنگیان واجد الشرایط اجازه دهد .
2 ـ کلاسهای تقویتی و فوق برنامه عبارت است از کلاسهایی که در طول سال تحصیلی یا در ایام تعطیلات مدارس برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان و جبران عقب ماندگی درسی آنان مطابق دستورالعملهای وزارت آموزش و پرورش تشکیل می شود .
3 ـ فرهنگیان واحد شرایط به کارکنان وزارت آموزش و پرورش اطلاق می شود که مجوز برگزاری کلاسهای تقویتی را از اداره آموزش و پرورش منطقه اخذ باشند .
4 ـ میزان اجاره بها با توافق اداره آموزش و پرورش و بهره بردار تعیین و در قرارداد اجازه قید می شود .
5 ـ درآمد حاصل از اجرای این آئین نامه بابت اجاره بهای واحدهای آموزشی و امکانات موجود در آنها به حساب یا حسابهای که از سوی خزانه یا نمایندگیهای خزانه در استانهای افتتاح می شود واریز و معادل آن تا سقف سیصد میلیون ریال برای پرداخت هزینه های مربوط به توسعه و تجهیز مدارس و تقویت آموزشهای دوره راهنمایی و متوسطه به ویژه در مناطق محروم در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می گیرد .
معاون اول رییس جمهور ـ حسن حبیبی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1374/05/01

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت آموزش و پرورش -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.