×

لایحه قانونی الحاق موادی به لایحه قانونی نحوه بازنشسته کردن و بازخرید خدمت کارکنان مازاد براحتیاج دولت

لایحه قانونی الحاق موادی به لایحه قانونی نحوه بازنشسته کردن و بازخرید خدمت کارکنان مازاد براحتیاج دولت

لایحه-قانونی-الحاق-موادی-به-لایحه-قانونی-نحوه-بازنشسته-کردن-و-بازخرید-خدمت-کارکنان-مازاد-براحتیاج-دولت شماره 15114 25/4/1359
سازمان امور اداربی و استخدامی کشور
لایحه قانونی الحاق موادی به لایحه قانونی نحوه بازنشسته کردن و بازخرید خدمت کارکنان مازاد براحتیاج دولت که درجلسه مورخ 24/4/1359بتصویب شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران رسیده است بپیوست ابلاغ میگردد .

مواد زیر به لایحه قانونی نحوه بازنشسته کردن و بازخرید خدمت کارکنان مازاد براحتیاج دولتاضافه میشود و عبارت (( باتصویب وزیر مربوط )) درماده 5 به عبارت (( با تصویب هیئت مزیران )) اصلاح میگردد .
ماده 10- هرگاه پنج نفر از مستخدمینی که بموجب مقررات این قانون خدمت آنها بازخرید میشود طرحی ارائه نمایند که متضمن یکنوع فعالیت تولیدی باشد و طرح مزبور نیز به تأیید سازمان برنامه و بودجه و بانکه مرکزی ایران یا بانکها و مقدماتی که از طرف سازمان مزبور و بانک مرکزی اعلام میشود برسد میتوانند معادل مبالغی که در اجرای بند (ج) ماده یک بآنان پرداخت شده است وام با استفاده از امکانات و تسهیلات بانکی و با مشارکت طبق ضوابطی که توسط مراجع مذکور در فوق تعیین میگردد دریافت نمایند .
ماده 11- استخدام مجدد افرادیکه بموجب مقررات این قانون خدمتشان بازخرید میشود در وزارتخانه ها ومؤسسات و شاکتهای دولتی و شهرداریها ممنوع است .
ماده 12- در صورتیکه مستخدمین موضوع بند (ج) ماده یک با موافقت سازمان مربوط بقیه مدت خدمت خود را درشهرستانها یا بخشها و روستاهای کشور ادامه دهند حکم این قانون درباره آنها اجرا نمیشود و به مناطقی که نیاز به کارمند دارند منتقل خواهند شد .
ماده 13- کلیه قوانین و مقررات مغایر با این قانون از تاریخ14/4/ 1359 ملغی است و تبصره 2الحاقی به ماده 74 قانون استخدام کشوری لغو میشود .
شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران

نوع : قانون

شماره انتشار : 10334

تاریخ تصویب : 1359/04/24

تاریخ ابلاغ : 1359/05/28

دستگاه اجرایی : سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.