×

آئین نامه دریافت حق الزحمه خدمات فنی و آزمایشگاهی سازمان انرژی اتمی ایران

آئین نامه دریافت حق الزحمه خدمات فنی و آزمایشگاهی سازمان انرژی اتمی ایران

آئین-نامه-دریافت-حق-الزحمه-خدمات-فنی-و-آزمایشگاهی-سازمان-انرژی-اتمی-ایران شماره 31186 /ت 15818 هـ 15/8/1374

سازمان انرژی اتمی ایران
هیات وزیران در جلسه مورخ 7/8/1374 بنا به پیشنهاد شماره 23038 / 30 مورخ 7/8/1374 سازمان انرژی اتمی ایران و به استناد ماده 50 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین ـ مصوب 1373 ـ آئین نامه دریافت حق الزحمه فنی و آزمایشگاهی سازمان انرژی اتمی را به شرح زیر تصویب نمود :

ماده 1 ـ سازمان انرژی اتمی و شرکتهای وابسته و موسسات تابع آن مجازند با تشخیص سازمان یاد شده ، به منظور جبران قسمتی از هزینه های اداری و استهلاک دستگاههای ، حق الزحمه انجام انواع خدمات همانند خدمات فنی ، آزمایشگاهی ، مشاوره ای ، اطلاعاتی ،پرتوسنجی ، صدور مجوز ترخیص انواع مواد غذایی و مواد پرتوزا ، دزیمتری فردی و محیطی و بهای تولیدات خود براساس بهای قیمت تمام شده شامل مواد ، قطعات یدکی ، لوازم و هزینه پردازش اطلاعات به علاوه هزینه خدمات کارشناسی و نظارت فنی و سایر هزینه های مربوط به احتساب هزینه های بالا سری به میزان 25% قیمت تمام شده خدمات و تولیدات وصول نمایند .
تبصره ـ حق الزحمه خدمات مذکور بر مبنای قیمت تعیین شده کالاهای موضوع این ماده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محاسبه و دریافت می شود . در مواردی که کالاها توسط سازمان یاد شده قیمت گذاری نشده باشد ، قیمت تمام شده کالا با بررسی و تفاهم با تولید کننده کالا تعیین می شود .
ماده 2 ـ درآمدهای حاصل از فعالیتهای یاد شده در بودجه سازمان انرژی اتمی ایران منظور و به مصرف هزینه های تحقیقاتی سازمان یاد شده و موسسات تابع می رسد .
ماده 3 ـ مصرف اعتبارات موضوع ماده 2 این آئین نامه از شمول قانون محاسبات عمومی کشور مستثنی بوده و تابع قانون نحوه هزینه کردن اعتباراتی که به موجب قانون از رعایت قانون محاسبات عمومی و سایر مقررات عمومی دولت مستثنی هستند ـ مصوب 1364 ـ خواهد بود .
ماده 4 ـ تمامی حقوقی که در اثر اجرای طرحها و فعالیتهای مختلف موضوع این آئین نامه تحصیل می شود . متعلق به سازمان انرژی اتمی ایران است .
معاون اول رییس جمهور ـ حسن حبیبی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1374/08/07

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : سازمان انرژی اتمی -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.