×

آئین نامه پرداخت هزینه ایاب و ذهاب داخل شهر و حومه

آئین نامه پرداخت هزینه ایاب و ذهاب داخل شهر و حومه

آئین-نامه-پرداخت-هزینه-ایاب-و-ذهاب-داخل-شهر-و-حومه

وکیل


شماره 36010 / ت 14393 هـ 11/11/1374

سازمان امور اداری و استخدامی کشور
هیات وزیران در جلسه مورخ 8/11/1374 بنا به پیشنهاد شماره 4915 / د مورخ 3/8/1373 سازمان امور اداری و استخدامی و به استناد ماده 7 قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت ـ مصوب 1370 ـ آئین نامه پرداخت هزینه ایاب و ذهاب داخل شهر و حومه را به شرح زیر تصویب نمود :

ماده 1 ـ هزینه ایاب و ذهاب این آئین نامه فقط به آن دسته از متصدیان مشاغلی که وظیفه آنان ایجاب می کند به مراکز مختلف ادارات و اقصی نقاط شهر رفت و آمد کنند و از هیچ نوع وسیله نقلیه اداری اعم از موتور سیکلت ، خودرو سواری و وانت استفاده نمی کنند ، پرداخت می شود .
ماده 2 ـ به کلیه متصدیان مشاغلی که شغل آنان ایجاب می کند به صورت مستمر به مراکز مختلف ادارات واقصی نقاط شهر رفت و آمد کنند ، حداکثر (15000) ریال در ماه پرداخت می شود .
ماده 3 ـ به کارمندانی که در مواقع ضرورت بر حسب دستور رییس اداره به وزارتخانه ها یا ادارات دولتی دیگر مراجعه می کنند ، هزینه تردد به نرخ معمول پرداخت می شود .
تبصره ـ مجموع مبلغ قابل پرداخت موضوع این ماده به مستخدمان مورد نظر در ماه ، از مبلغ موضوع ماده 2 این آئین نامه بیشتر نیست .
ماده 4 ـ به کلیه متصدیان مشاغلی که در سطح ادارات دولتی در شهرستانها به منظور ماموریتهای محول شده از سوی مقامات مسوول مجبورند در سطح شهرستان و حومه رفت و آمد کنند ، برای هر نوبت هزینه تردد به نرخ معمول در محل داده می شود ، مشروط به اینکه حداکثر مبلغ پرداختی به آنان ، بابت هزینه یاد شده از دو سوم مبلغ موضوع ماده 2 این آئین نامه تجاوز نکند .
معاون اول رییس جمهور ـ حسن حبیبی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1374/11/08

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.