×

دستور العمل بر قراری فوق العاده جذب کارکنان وزارت نیرو و شرکتهای تابعه

دستور العمل بر قراری فوق العاده جذب کارکنان وزارت نیرو و شرکتهای تابعه

دستور-العمل-بر-قراری-فوق-العاده-جذب-کارکنان-وزارت-نیرو-و-شرکتهای-تابعه
شماره 37334 /ت 16357 هـ 28/12/1374

سازمان امور اداری و استخدامی کشور ـ وزارت نیرو
هیات وزیران در جلسه مورخ 27/12/1374 بنا به پیشنهاد شماره 1140 /د / 1 مورخ 2/12/1374 سازمان امور اداری و استخدامی کشور و در اجرای ماده 6 قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت ـ مصوب 1370 ـ دستورالعمل بر قراری فوق العاده جذب کارکنان وزارت نیرو شرکتهای تابعه را به شرح زیر تصویب نمود :

ماده 1 ـ فوق العاده جذب معاونان مدیر عامل و مدیران امور و دفاتر که مشاغل مورد تصدی آنان قابل تخصیص در یکی از رشته های شغلی زیر می باشد ، همچنین مشاوران مدیران عامل حداکثر تا 100% حقوق مبنا تعیین می گردد .
ردیف عنوان رشته شغلی
1 مدیر امور مهندسی ساختمان
2 مدیر امور مهندسی برق
3 مدیر امور مهندسی نیروگاه
4 مدیر مهندسی ارتباط و مخابرات
5 مدیر امور مهندسی ارتباط و مخابرات
6 مدیر امور تعمیرات و تاسیسات آب
7 مدیر منابع آب
8 مدیر آبیاری و کشاورزی
9 مدیر اداری و مالی
10 مدیر امور تدارکات و انبار
11 مدیر خدمات ماشینی
12 مشاور ( کارشناس متخصص )
ماده 2 ـ فوق العاده جذب معاونان مدیران امور روسای و ادارات و کارشناسانی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر می باشند و شرایط احراز شغل مورد تصدی آنان مستلزم دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر می باشند ، حداکثر تا 90% حقوق مبنا خواهد بود .
تبصره ـ کارمندانی که در مشاغل موضوع ماده 2 این تصویبنامهانجام وظیفه می کنند در صورتی که دارای مدرک تحصیلی کمتر از لیسانس باشند ، حق جذب آنان از حداکثر تا 70% حقوق مبنا تجاوز نمی کند .
ماده 3 ـ فوق العاده جذب متصدیان مشاغل اختصاصی شرکتهای تابعه وزارت نیرو که در مشاغل قابل تخصیص به تکنسین نیروگاه ( ارشد ) تکنسین مکانیک ( ارشد ) ، تکنسین آب ( ارشد ) ، تکنسین تعمیرات و تاسیسات آب ( ارشد ) ، انجام وظیفه می نمایند ، به شرط داشتن مدرک تحصیلی دیپلم با پانزده سال و فوق دیپلم با ده سال سابقه حداکثر تا 50% حقوق مبنا است .
تبصره ـ هم ترازی سایر مشاغل که از لحاظ اهمیت وظایف و مسوولیتها و شرایط احراز هم سطح مشاغل فوق الذکر باشند بنا به پیشنهاد وزارت نیرو و تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور می باشد .
ماده 4 ـ هرگونه تغییر در این تصویبنامهو موارد شمول آن پس از پیشنهاد وزارت نیرو و تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور ، به تصویب هیات وزیران می رسد .
معاون اول رییس جمهور ـ حسن حبیبی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار :

تاریخ تصویب : 1374/12/27

تاریخ ابلاغ :

دستگاه اجرایی : وزارت نیرو - سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.