×

آئین نامه اجرائی جزء ((ب ))بند 13 تبصره 12 قانون بودجه سال 1367

آئین نامه اجرائی جزء ((ب ))بند 13 تبصره 12 قانون بودجه سال 1367

آئین-نامه-اجرائی-جزء-((ب-))بند-13-تبصره-12-قانون-بودجه-سال-1367

وکیل

شماره 8176 / ت 179 25 / 3 / 1367
وزارت کشور
هیئت وزیران در جلسه مورخ 18 / 3 / 1367 بنا به پیشنهاد وزارت کشور و تایید وزارت برنامه و بودجه آئین نامه اجرائی جزء ((ب)) بند 12 قانون بودجه سال 1367 کل کشور را بشرح زیر تصویب نمودند :

ماده 1- مصادیق عواید داخلی عبارتند از :
الف – حاصل فروش ضا یعات غیر قابل مصرف جیره غذائی پرسنل ،شامل نان خشک ، چربی اضافی گوشت و حلب و گونی و کارتن وبشکه های خالی .
ب- حاصل فروش دم قیچی ، کاغذ و پارچه کارگاههای تهیه البسه و چاپخانه و اوراق باطله .
ج – حاصل فروش فضولات حیوانی پادگانها و یگانها .
د- حاصل فروش روغن سوخته و ضایعات غیر قابل استفاده ناشی از سرویس و نگهداری وسائط نقلیه موتوری و ماشین آلات یگانهای تابعه .
ه- درآمد ناشی از فعالیتها و ارائه خدمات رفاهی به پرسنل از قبیل آرایشگاه ، بوفه ، خیاطخانه ، کفاشی ، سینما ، عکاسخانه ، پلاژ، خشکشوئی ، لباسشوئی و اردوگاههای استراحت و نانوائی و باشگاه .
??- در آمد حاصل از تهیه و فروش پلاک خودروهای شخصی .
ماده 2- عواید موضوع ماده 1 این آئین نامه بحسابهائیکه بنا به تقاضای نیروهای انتظامی ( ژاندارمری ، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی )توسط خزانه به همین منظور افتتاح می شود حسب مورد واریز خواهد شد. حسابهای مذکور غیر قابل برداشت بوده و موجودی آنها در پانزدهم و پایان هر ماه بحساب تمرکز وجوه خزانه که توسط خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شده یا میشود منتقل خواهد شد تا به ترتیبی که خزانه معین می کند بحساب درآمد عمومی منظور گردد.
ماده 3- خزانه مکلف است اعتبار موضوع این آئین نامه را برای هر یک از نیروی انتظامی (ژاندارمری –شهربانی – کمیته انقلاب اسلامی )حداکثر تا میزان پنجاه درصد درآمدهای وصولی واریز شده بحساب خزانه و سقف اعتبار مقرر در جزء (( ب )) بند (13 )
تبصره 12 قانون بود جه سال 1367 کل کشور (حداکثر تا مبلغ دویست میلیون ریال ) به نسبت میزان واریزی هر یک از نیروهای انتظامی از اعتبار ردیف 503116 قسمت چهارم این قانون برای تامین هزینه های ضروری نیروهای انتظامی تعیین و بنا بدرخواست نیروی ذیربط به حسابهای مربوط واریز نماید تا در هر مورد با رعایت قوانین و مقررات مربوط هزینه گردد.
ماده 4 – موارد مصرف اعتبارات موضوع این آئین نامه بترتیب زیر است :
الف – تجهیز و تکمیل و مرمت ماشین آلات کارگاههای تولیدی و صنعت چاپ.
ب- تکمیل و تامین بهتر لوازم و وسائل مورد نیاز .
ج – احداث و توسعه اماکن .
د- خرید خدمات و تخصص افراد برای کارگاههای تولیدی ،نگهداری و مراکز درمانی .
ه- تهیه و تدارک و تامین مواد اولیه ، لوازم و مصارف مستمر و روزمره قسمتهای رفاه پرسنلی مندرج در بند ((ه)) ماده یک .
و – تهیه و خرید دارو و وسائل کمک پزشکی و تجهیز یا تکیل یا توسعه مراکز درمانی و بهداشتی .
ماده 5- وجوه لازم برای انجام هزینه های موضوع این آئین نامه از محل اعتبار موضوع ماده 3 با در خواست و جه ذیحساب ذیربط بحسابی که بهمین منظور از طرف خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای هر یک از نیروهای انتظامی ا فتتاح شده یا می شود واریز خواهد شد .استفاده از حساب مذکور با امضای مشترک بر حسب مورد فرمانده یا رئیس یا مقام مجاز از طرف آنان و ذیحساب سازمان متبوع مجاز است .
ماده 6- مصرف اعتبارات موضوع اسن آئین نامه تابع شرح عملیات مندرج در موافقتنامه هائی خواهد بود که با رعایت مفاد این آئین نامه بین نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران و وزارت برنامه و بودجه مبادله خواهد شد.
ماده 7- نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران موظفند گزارش عملکرد در آمدها را هر چهار ماه یکبار از طریق وزارت برنامه و بودجه برای اطلاع کمیسیون برنامه و بودجه و سایر کمیسیونهای مربوطه مجلس شورای اسلامی ارسال دارند.
نخست وزیر – میرحسین موسوی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 12618

تاریخ تصویب : 1367/03/18

تاریخ ابلاغ : 1367/04/02

دستگاه اجرایی : وزارت كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.