×

الحاق ماده 5 به آئین نامه اجرائی قسمت اول تبصره 29 قانون بودجه سال 1344 کل کشور

الحاق ماده 5 به آئین نامه اجرائی قسمت اول تبصره 29 قانون بودجه سال 1344 کل کشور

الحاق-ماده-5-به-آئین-نامه-اجرائی-قسمت-اول-تبصره-29-قانون-بودجه-سال-1344-کل-کشور شماره 4852 13/5/45
رونوشت نامه شماره 46491 مورخ 11/5/1345 مجلسین سنا و شورای ملی .

جناب آقای نخست وزیر
عطف بنامه شماره 9471 مورخ 6/4/45 دولت دائر باصلاح مواردیاز آئین نامه اجرائی قسمت اول تبصره 29 قانون بودجه سال 1344 کل کشور اینک ماده الحاقیه به آئین نامه فوق که در جلسه 29 تیر ماه 1345 بتصویب کیسیون مشترک دارائی مجلسین رسیده و قابل اجرا می باشد بضمیمه ایفاد می گردد.
رئیس مجلس شورای ملی ـ مهندس عبدالله ریاضی
رئیس مجلس سنا ـ مهندس شریف امامی

ماده 5 ـ پرداخت وجه در موارد زیر بلامانع است:
1 ـ هزینه سفر و فوق العاده ماموریت به کارکنان مامور از یک سازمان بسازمان دیگر از محل اعتبار بودجه سازمان محل ماموریت و همچنین مزایایی که به ماموران جهت خدمت در آمارگیری و سر شماری تعلق می گیرد از محل اعتبار مربوط .
2 ـ هزینه سفر فوق العاده مربوط به مسافرتهای تحقیقاتی و حق التحقیق کارکنان سازمانهای دولتی که از طرف موسسات وانستیتوهای تحقیقاتی علمی دانشگاهی و مرکز بررسیهای توسعه صنعتی و بازرگانی وزارت اقتصاد مامور تحقیق هستند و کار آنها منجر به تهیه گزارشهای علمی می گردد تعلق می گیرد طبق مقررات مربوط از محل اعتبار موسسات وانستیتوهای مذکور .
3 ـ مزایای قضایی که به نمایندگی وزارت دادگستری در مرکز یا ادارات دادگستری در شهرستانها در کمیسیونهای حل اختلاف مالیاتی یا کمیسیون خالصجات شرکت می نمایند از محل اعتبار مربوط در وزارت دارایی و بنگاه خالصجات .
4 ـ مزایای مشمولین قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی که در سازمانهای دیگر دولتی مامور شده یا می شوند فقط در حدود قوانین و آئین نامه های استخدامی نیروهای مسلح شاهنشاهی از اعتبار سازمان محل ماموریت .
5 ـ پرداخت پاداش به هر یک از اعضا هیات آموزشی تمام وقت و غیر تمام وقت دانشگاه تهران که با موافقت دانشگاه مزبور و همچنین کسانی که از سایر دانشکده ها یا موسسات دولتی برای تدریس یا انجام امور آموزشی به دانشگاههای شهرستانها عزیمت می نمایند طبق آئین نامه ای که به تصویب شورای مرکزی دانشگاهها خواهد رسید از بودجه دانشکده دعوت کننده بلامانع است .
ماده 5 ـ الحاقی که با آئین نامه اجرائی قسمت اول تبصره 29 قانون بودجه سال 1344 کل کشور که در جلسه بیست و نهم تیرماه 1345 به تصویب کمیسیون مشترک دارایی مجلسین رسیده صحیح و قابل اجرا می باشد .
رییس مجلس شورای ملی ـ مهندس عبدالله ریاضی
رییس مجلس سنا ـ مهندس شریف امامی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 6481

تاریخ تصویب : 1345/04/29

تاریخ ابلاغ : 1346/02/31

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.