×

تصمیم نمایندگان ویژه رییس جمهور در مورد پرداخت بخشی از بدهی های دولت به صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی

تصمیم نمایندگان ویژه رییس جمهور در مورد پرداخت بخشی از بدهی های دولت به صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی

تصمیم-نمایندگان-ویژه-رییس-جمهور-در-مورد-پرداخت-بخشی-از-بدهی-های-دولت-به-صندوق-بازنشستگی-کشوری-و-سازمان-تامین-اجتماعی شماره 60342/ت 22423هـ 11/11/1378
سازمان امور اداری و استخدامی کشور
تصمیم نمایندگان ویژه رییس جمهور در مورد نحوه اجرای بندهای (ج)و (ی) تبصره (10) قانون بودجه سال 1378 کل کشور و پرداخت بخشی از بدهی های دولت به صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی که بر اساس اصل 127 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به استناد تصویبنامه شماره 53409/ت 2228هـ مورخ 7/10/1378 به عنوان تصمیم هیات وزیران اتخاذ شده است به شرح زیر جهت اجرا ابلاغ می شود:
1ـ مالکیت دولت نسبت به تمامی سهام دولت در شرکت داده پردازی ایران و سایر حقوق و امتیازات مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری واگذار می شود تا طبق مقررات قانون تجارت و با رعایت قوانین و مقررات مربوط اداره شود.
2ـ صندوق بازنشستگی کشوری موظف است اقدامات قانونی را در مورد مالکیت سهامی که طبق این تصمیم نامه به آن واگذار می شود معمول دارد.
3ـ سازمان بورس اوراق بهادار تهران ملزم است حسب درخواست سازمان بازنشستگی کشوری حداکثر ظرف 3 ماه از تاریخ درخواست نسبت به قیمت گذاری سهام واگذار شده طبق ضوابط بورس اقدام و گزارش مربوط را به سازمان مذکور اعلام نماید.
سازمان مذکور موظف است حداکثر یک هفته پس از ابلاغ این تصمیم نامه درخواست خود را به سازمان بورس اوراق بهادار تهران اعلام دارد.
4ـ سازمان بازنشستگی کشوری موظف است حداکثر ظرف 15 روز از تاریخ وصول گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران مراتب را جهت ثبت در دفتر قانونی مربوط به دستگاههای ذی ربط اعلام نماید.
5ـ وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه داری کل کشور) و دستگاههای ذی ربط معادل مبالغ قیمت واگذاری سهام به سازمانهای فوق الذکر را که در اجرای بند(ی) تبصره (10) قانون بودجه سال 1378 کل کشور تعیین می شود به نسبت سهام سازمانهای یادشده بابت رد دیون دولت به آنها منظور و اقدامات لازم را معمول خواهند داشت.
6ـ کلیه هزینه های مورد نیاز جهت انجام تشریفات قانونی موضوعات این تصمیم نامه توسط صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت خواهد شد.
معاون اول رییس جمهور حسن حبیبی

نوع : تصویب نامه

شماره انتشار : 16008

تاریخ تصویب : 1378/00/00

تاریخ ابلاغ : 1378/11/19

دستگاه اجرایی : سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.