×

آئین نامه اجرائی بند(د) تبصره (7) قانون بودجه سال 1375 کل کشور

آئین نامه اجرائی بند(د) تبصره (7) قانون بودجه سال 1375 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-بند(د)-تبصره-(7)-قانون-بودجه-سال-1375-کل-کشور

وکیل

شماره 38636/ت 163214ه 28/12/1374
هیات وزیران در جلسه مورخ 23/12/1374 بنا به پیشنهاد شماره 5573-4/6524-102 مورخ 2/12/1374 سازمان برنامه و بودجه به استناد بند(د) تبصره (7) قانون بودجه سال 1375 کل کشور، آئین نامه اجرائی بندیاد شده را بشرح زیر تصویب نمود:

ماده 1- در این آئین نامه (سازمان آموزش فنی و حرفه ای وزارت کار و امور اجتماعی ) به اختصار(سازمان ) و(وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران )، وزارت دفاع ) نامیده می شود.
ماده 2- به سازمان اجازه داده می شود اعتبار موضوع بند فوق را برای تجهیز مراکز و اجرای برنامه های آموزش فنی و حرفه ای در پادگانها و مراکز سیار هزینه کند.
ماده 3- به منظور اجرای دوره های آموزشی فنی وحرفه ای ،نیروهای مسلح ، محلهای مناسبی برای اجرای برنامه های آموزشی درپادگانها فراهم نمود در اختیار سازمان قرار می دهند.
ماده 4- تعیین رشته های آموزش و برگزاری آزمون پایان دوره بر اساس استاندارد به عهده سازمان است.
تبصره - در صورت موفقیت در آزمون ، به آموزش دیدگان ،براساس درجات مهارت از سوی سازمان گواهینامه ، اعطاخواهد شد.
ماده 5- نصب تجهیزات موردنیاز در پادگانهای نیروی مسلح و ایجاد کارگاه برای اجرای دوره های آموزش فنی وحرفه ای باهماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح توسط سازمان انجام خواهد شد و اماکن مورد نیاز در اختیار سازمان قرار می گیرد. در صورت عدم استمرارآموزش فنی و رحفه ای در هر پادگان ، به کلیه تجهیزات و مواد آموزشی تهیه شده از اعتبار مزبور در اختیار سازمان قرار می گیرد.
تبصره - در صورت امکان ، نیروهای مسلح می توانند جهت اجرای دوره های آموزش فنی و حرفه ای ، امکانات کارگاهی و تجهیزات مورد نیاز مربوط به خود در پادگانها را در اختیار سازمان قراردهند.
ماده 6- سازمان می تواند از مراکز سیار آموزشی خوددرپادگانها استفاده نماید و پس از اتمام دوره های آموزش ، آنها را به سایر محلهای مورد نظر منتقل نماید.
ماده 7- سازمان می تواند با هماهنگی نیروهای مسلح و وزارت دفاع از پرسنل وظیفه نیروهای مسلح که دارای تخصص لازم باشند برای تدریس تئوری و عملی در پادگانها استفاده نماید.
ماده 8- ستاد کل نیروهای مسلح ، وزارت دفاع و سازمان موظفند مقرارت این آئین نامه را به واحدهای تابع خود در سراسر کشور ابلاغ نمایند تا واحدهای مزبور هماری لازم را برای اجرای دوره های آموزشی به عمل آورند.
معاون اول رئیس جمهور - حسن حبیبی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 14883

تاریخ تصویب : 1374/12/23

تاریخ ابلاغ : 1375/01/20

دستگاه اجرایی : وزارت كار و امور اجتماعی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.