×

آئین نامه اجرائی تبصره 19 قانون بودجه سال 2535 کل کشور

آئین نامه اجرائی تبصره 19 قانون بودجه سال 2535 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-تبصره-19-قانون-بودجه-سال-2535-کل-کشور

وکیل

شماره 32356 - 27/4/2535
سازمان برنامه و بودجه
آئین نامه اجرائی تبصره 19 قانون بودجه سال 2535 کل کشور و در جلسه روز پنجشنبه هفدهم تیر ماه دو هزار و پانصد و سی و پنج شاهنشاهی به تصویب کمیسیون بودجه مجلس شورای ملی رسیده و طی نامه شماره 7033 مورخ 26/4/2535 مجلس مزبور و اصل گردیده به پیوست ابلاغ می گردد.
وزیر مشاور و معاون پارلمانی نخست وزیر

1. سهم نیازمندی های عمرانی و ضروری مناطق هر یک از استان ها و فرنانداری های کل از اعتبار موضوع اعتبار 19 قانون بودجه سال 2535 کل کشور به شرح جدول پیوست تعیین میگردد .
2. اعتبارات موضوع این تبصره منحصراً در سطح روستاها قابل استفاده خواهد بود.
3. تعیین محل و نوع کار و مبلغی که از محل اعتبار مندرج در جدول پیوست برای انجام کار اختصاص داده می شود با نماینده محل در مجلس شورای ملی خواهد بود.
4. اعتبار موضوع این تبصره یک جا در اختیار ذیحسابی عمرانی بانک تعاون کشاروزی ایران گذارده خواهد شد.
5. ذیحسابی عمرانی بانک تعاون کشاورزی ایران سهمیه هر حوزه انتخابیه را یک جا به بانک تعاون کشاورزی محل حواله خواهد کرد.
6. بانک تعاون کشاورزی هر حوزه انتخابیه بر طبق پیشنهاد نماینده محل در مجلس شواری ملی سهمیه دهات مورد نظر را بعنوان کمک به حسابدار انجمن آن ده در بانک پرداخت و رسید دریافت خواهد کرد.
7. رسید انجمن ده برای منظور نمودن به حساب قطعی به ذیحسابی عمرانی بانک تعاون کشاورزی ایران ارسال خواهد شد.
8. انجمن ده پس از دریافت کمک برنامه عمرانی مورد نظر را طبق مقررات قانون انجمن ده و دهبانی انجام میدهد.
9. نماینده محل در مجلس شورای ملی برای تحقق یافتن اصل مشارکت و خود یاری مردم در اجرای برنامه عمرانی مورد نظر مساعی لازم را بکار خواهد برد.
10. ادارات تعاون و امور روستاها مکلفند در اجرای برنامه عمرانی موضوع این تبصره همکاری های لازم را با انجمن های ده معمول دارند.
11. ادارات تعاون و امور روستاها در تعیین اولویت روستاها برای استفاده از نیروی برق موضوع تبصره 48 قانون بودجه سال 2535 کل کشور نظر نماینده یا نمایندگان محل در مجلس شورای ملی را جلب خواهند کرد.
12. بخشدار محل بر اجرای برنامه های مورد نظر دقیقاً نظارت نموده گزارش ماهانه از چگونگی پیشرفت یا عدم پیشرفت کار را به فرماندار شهرستان مربوط تسلیم می نماید.
فرمانداران گزارش حوزة مأموریت خود را به معاون عمرانی استاندار و نماینده محل در مجلس شورای ملی خواهند داد.
13. سهم نمایندگان اقلیت به شرح جدول پیوست نزد بانک تعاون کشاورزی ایران در مرکز نگهداری می شود تا طبق نظر نمایندگان مزبور و مفاد این آئین نامه به مصرف برسد.
14. در مناطقی که منحصراً یک نفر نماینده در مجلس شورای ملی دارد و به عللی فاقد نماینده باشد انجمن شهرستان محل وظایف پیش بینی شده در آئین نامه را انجام خواهد داد.
15. سازمان برنامه و بودجه در پایان سال جاری نحوه اجرای این تبصره را دقیقاً ارزش یابی نموده گزارش آن را به کمیسیون های برنامه و بودجه مجلس شورای ملی تقدیم خواهد کرد.
آئین نامه فوق به استناد بند 2 تبصره 19 قانون بودجه سال 2535 کل کشور در جلسه روز پنجشنبه هفدهم تیر ماه دو هزار و پانصد و سی و پنج شاهنشاهی به تصویب کمیسیون بودجه مجلس شورای ملی رسید.
رئیس مجلس شورای ملی ـ عبدالله ریاضی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 9212

تاریخ تصویب : 1355/04/27

تاریخ ابلاغ : 1355/05/23

دستگاه اجرایی :

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.