×

آئین نامه اجرائی بند (د) تبصره (36) قانون بودجه سال 1379 کل کشور

آئین نامه اجرائی بند (د) تبصره (36) قانون بودجه سال 1379 کل کشور

آئین-نامه-اجرائی-بند-(د)-تبصره-(36)-قانون-بودجه-سال-1379-کل-کشور

وکیل

شماره 9055/ت 22867هـ 8/3/1379
سازمان برنامه و بودجه – وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی
هیئت وزیران در جلسه مورخ 18/2/1379بنا به پیشنهاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به استناد تبصره (36) قانون بودجه سال 1379 کل کشور آئین نامه اجرائی بند (د) تبصره یاد شده را به شرح زیر تصویب نمود :

ماده 1- خانه های قدیمی ،کاروانسراها و سایر اماکن موضوع بند (د) تبصره (36) قانون بودجه سال 1379 کل کشور عبارتند از بناهای با ارزش تاریخی – فرهنگی در استانهای منلف کشور که در محورهای سیاحتی مورد نظر سازمان ایرانگردی و جهانگردی قرار دارن نهاد هیئت مدیره سازمان استان و تصویب وزیر مسکن و شهرسازی تعیین خواهد شد .
ماده 7- مرجع درخواست کننده مهندس یا مهندسان واجد شرایط مجاز به پرداخت مستقیم حق الزحمه خدمات مهندسی کارشناسی به فرد یا افراد معرفی شده نیستند و باید حق الزحمه مربوط را به حساب سازمان استان واریز و یک نسخه از فیش بانکی را به سازمان استان مذکور تسلیم کنند . سازمان استان پس از وصول اصل نظریه مهندس یا مهندسان معرفی شده ، حق الزحمه را بعد از کسر کسوات زیر به مهندس یا مهندسان معرفی شده پرداخت میکند :
الف – پنج درصد (5%) بابت مالیات علی الحساب موضوع ماده (104) قانون مالیاتهای مستقیم به حساب وزارت امور اقتصادی و دارائی .
ب – پنج درصد (5%) به حساب سازمان استان بابت ارجاع کار در چهارچوب ماده (37) قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان .
ماده 8- هرگاه مرجع درخواست کننده تخلفی از مهندس یا مهندسان معرفی شده توسط سازمان استان مشاهده کند ، باید موضوع را به هیئت مدیره سازمان استان و شورای انتظامی نظام مهندسی ساختمان استان مربوط گزارش کند .
ماده 9- مرجع درخواست کننده و سازمان استان مکلفند جهات رد مهندس یا مهندسان معرفی شده را که همان جهات رد مربوط به کارشناسان رسمی دادگستری است ، بررسی و از عدم شمول آن اطمینان حاصل کنند ، این تکلیف متوجه مهندس یا مهندسان معرفی شده نیز می باشد . عدم رعایت این ماده از ناحیه مرجع درخواست کننده تخلف اداری و از ناحیه سازمان استان و مهندس یا مهندسان معرفی شده ، تخلف انتظامی محسوب میشود .
معاون اول رئیس جمهور – حسن حبیبی

نوع : آیین نامه

شماره انتشار : 16101

تاریخ تصویب : 1379/02/18

تاریخ ابلاغ : 1379/03/19

دستگاه اجرایی : وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور -

موضوع :

منبع : وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران)

    

قانون های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.